سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

حق الناس

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۲۱ ب.ظ

همینطوری و از روی بیکاری و یه کم برای پیدا کردن و دیدن چند نمونه پاورپوینت علوم اول دبستان گفتم برم ببینم تو فضای مجازی چه خبره؟!  رفتم یه چرخی تو نت زدم ... ولی چیزی دیدم که حالم رو گرفت ...

چند تا تصویر از پاورپوینت های ریاضی و فارسی دیدم که خیلی به نظرم آشنا اومد . نیازی به دقت نبود اینقدر برای درست کردن تک تک آیتم های پاورپوینت ها وقت گذاشته بودم که چشم بسته هم میتونستم پاورهای ساخته ی خودم رو از بین هزاران کار دیگه تشخیص بدم ... بله درسته تصاویر مربوط به پاورهای ساخته ی خودم بودند ولی بدون نشان سپید مشق ! اون فرشته کوچولو رو هم از همه جا حذف کرده بودند و جالبتر اینکه بعضی ها به قیمتهای مختلف برای فروش گذاشته بودند ...

من که پاورها رو بدون رمز و دانلود رایگان ، وقف امام رضای عزیزم کردم و انتظاری از کسی ندارم ولی ...

اونهایی که نتیجه ی زحمات دیگران رو به نام خودشون می زنند و ازش سوءاستفاده می کنند ، به چیزهایی مثل حق الناس و قیامت و حساب و کتاب و ... اعتقادی دارند؟؟؟؟؟

                                

مثلا سایت...(اسم سایت رو به خاطر احترام به قول مدیر محترم سایت مبنی بر حذف فایل ها ،حذف کردم!) که با ترکیب اسلایدهای پاورپوینت های فارسی خانم لیلا توکلی(وبلاگ مدرسه آبی) و پاورهای سپیدمشق فایل های جدیدی!!!ساخته اند!

البته با حذف نشانه های سپیدمشق و مدرسه آبی و با کلی تعریف و بازارگرمی برای پاورپوینتها و اینکه پرمحتوا و مناسب برنامه شاد طراحی شده اند و مدعی شده دبیران مجرب و دلسوزشون این فایلها رو ساخته اند!!!! گذاشته برای فروش! سایتی که برای خودش حق کپی رایت هم قائله!!!!

یا سایت دیگه ای به اسم  ....(ارزش اسم بردن نداره) که چوب حراج زده به مال مردم و پاورپوینت ما و خانم توکلی رو باهم و با حذف اسم و آدرس سپیدمشق و مدرسه آبی گذاشته برا فروش!!!!

چندتا وبلاگ و سایت هم بودند که به خاطر کم ارزش بودنشون از ذکرشون چشم پوشیدم و البته از وجود اینجور شاهکارها!!! تو اینستا و تلگرام خبر ندارم چون خوشبختانه یا متاسفانه هیچکدوم از این دوتا برنامه رو ندارم . 

ولی مطمئنا بعضی از اینهایی که حاصل تلاش و دسترنج دیگران رو به نام خودشون ارائه می کنند معلم هستند ... و بیچاره دانش آموزان و جامعه ای که اینجور معلمهای ناراست ، آموزگار راستی و درستی اش باشند ...

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا 

...

پ ن: این روزها درگیر انتقالی گرفتن و رفتن از استان تهرانم !!! میشه برام دعا کنید تلاشم به نتایج خیر منتهی بشه؟...

دلم میخواد برم یه جای دووووور ولی فعلا استان همجوارمون یعنی البرز مقصد تلاشمه تا بعد ببینم چطور میشه دور و دورتر برم ....

نظرات (۸)

سلام . واقعاً برای اونایی که دسترنج دیگران رو به نام خودشون میزنن بسیار متاسفم . از نظر من پاورپوینت های شما خاص و تک هستند . من دوست دارم پاورپوینت های فارسی رو مثل شما درست کنم اما مثل پاورپوینت های شما در نمیاد . اگه براتون مقدوره آموزش ساخت یکی از پاورپوینت های فارسی رو به صورت فیلم بذارید . حتی برای فروش هم بذارید . 

پاسخ:
سلام
بله متاسفانه بعضی ها براشون مهم نیست که لقمه ی حروم سر سفره ی خودشون و خانواده شون باشه !!!!
پاورپوینت هایی که من میسازم واقعا هییییییچ نکته و علم خاصی ندارند فقط و فقط پر از ریزه کاری و همنشینی خوب رنگ و تصویر و انیمیشن هستند . مهمترین نکته انتخاب تصاویر و انیمیشن های متعدد و مناسب و دقت تو زمان و نحوه ی اجرای انیمیشن ها و صرف زمان بسیاااااااااااااار زیاد هستش!
 دانش مورد نیاز برای ساختن اینجور پاورپوینتها رو میشه تو یکی دو جلسه به کسی که هیییییچ شناختی از فضای پاور نداره آموزش داد یعنی تقریبا همون چیزهایی که تو جلسات اول آموزش پاورپوینت به هنرجوها یاد میدن بقیه اش فقط استفاده ی مکرر همون دانش محدود و اندکه! 
...
اگه نحوه ی ساختن اسلاید خاصی مورد نظر همکاران باشه تا جایی که در حد توان و سوادم باشه حاضرم توضیح بدم.

سلام خوبین ؟ خیلی ناراحت شدم 😥 من از پاورهای شما استفاده کردم بخصوص در تدریس مجازی اما هرگز به اسم خودم ثبت نکردم . 

اشکالی که نداشته راضی هستید؟ قرار بود امسال هم استفاده کنم چون برام خیلی سخته با بچه کوچیک محتوا درست کنم و میدونم چقدر سخته درست کردن این پاورپوینت ها ....

پاسخ:
سلام عزیزم . 
پاورها ساخته و وقف شدن تا همکاران خوب کلاس اولیم تو تدریسشون راحت تر باشن . 
 خوش حال میشم اگه کمی از سنگینی بار بسیار سنگین آموزش تو کلاس اول رو از رو دوش همکارای خوب کلاس اولیم بردارم . هیچ کس ندونه خودمون می دونیم که تدریس تو سختترین مقطع و سخت ترین پایه رو برای خدمت انتخاب کردیم .
موفق باشید :)

خب در صورت انتقالی موضوع اسکان چه می‌شود؟ با خانواده می‌روید؟

پاسخ:
سلام
بله... طبیعتا از تعدادی از افراد خانواده دور می شیم. ولی می ارزه ... انشاءالله که بیارزه .
هدف من یه جای نسبتا دور ، بدون ترافیک و دود و شلوغیه ولی این فقط دعا و خواسته ی ما و جهت تلاشهامونه و آخر دعاهامون به خدا عرض می کنیم که خیلی دعاها و اصرارهای این بندگان ناآگاه از آینده و خیر و شر رو جدی نگیره و هرچی به صلاحمون هست همون رو مقدر کنه و ما رو راضی به رضای خودش کنه...

دوستتون دارم زیااااااد .... انشاالله که پاداش کار خیرتون رو می بنید من و همه ی دانش آموزان در طی این سالها دعاگوتون خواهیم بود .

پاسخ:
ممنونم عزیزم . واقعا محتاج دعای خیرتون هستم
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۳ رزیتا سعیدی فر

سلام 

وقت شما بخیر 

من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم و خواستم از پاورهای نشانه های کلاس اول برای پسرم استفاده کنم . اما متاسفانه ظاهرا این پاورها صدا نداره . چطور می شه این مشکل رو برطرف کرد .

ممنون می شم کمکم کنید 

پاسخ:
سلام عزیزم
این پاورها در اصل برای استفاده در کلاس توسط معلم پایه تولید شده . به جهت اینکه اعتقاد دارم هر معلمی روش منحصر به فرد خودش رو برای تدریس داره و این پاورها فقط وسیله هستند برای استفاده ی معلم ، ترجیح دادم پاورها بدون صدا باشند تا با صدا و توضیح خود معلمها تکمیل بشه . 
اما با شرایط پیش آمده که خیلی از مادرها هم نیاز دارند تا در امر تدریس مداخله کنند این راه ها به نظرم میرسه:
۱_ اگه قبل از نشون دادن پاورها به فرزندتون خودتون یکبار دقیق فایل ها رو ببینید به راحتی میتونید به پسر گلتون توضیح بدین
۲_ اگه جایی براتون سوال و ابهامی پیش آمد میتونین تو همین صفحه یا با آی دی sepidar_sepidmashgh تو پیامرسان ایتا یا سروش بپرسید و در اسرع وقت جواب بگیرین .
۳_ در آخر اینکه سعی می کنم فیلم این پاورها رو با توضیحات خودم تو همین وبلاگ یا تو کانالی که تو ایتا تشکیل میشه بگذارم تا دوستان با مچ کردن فیلم و پاور پوینت بتونن تو خونه آموزش درستی داشته باشند انشاالله
۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۱ مامان طاهره

سلام عزیز دلم.ان شاءالله که همیشه سلامت و حاجت روا باشید. کار زشت اون اشخاص که نمی دونم چی درموردشون بگم.اما چرا اونایی که ازشون همین سوالا وپاورا روخرید می کنن،چرانمی گردن وبلاگتون روپیدا کنن.خیلی دسترسی بهش اسونه که.پیشاپیش فرارسیدن عیدسعیدوبزرگ شیعیان ومسلمانان عیدغدیر روتبریک وتهنیت عرض می کنم.برای براورده شدن به خیرحاجاتتون دعا می کنم.به امیدظهور هرچه زودتر مولامون اقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف.موفق وسلامت باشید.التماس دعا

پاسخ:
سلااااام رفیق قدیمی:-)
حالا اینها مربوط به وبلاگ و سایته ببین تو اینستا و تلگرام چه بلبشوئیه...

ممنونم از دعاهای قشنگت
عید بزرگ شما هم‌مبارک باشه عزیزم

سلام وقت بخیر. مدیر یکی از سایت هایی هستم که در سایتم کامنت گذاشتید مبنی بر حق الناسی.

مطالب سایت من بصورت پکیچ از سایت یا کانال تلگرامی خرید شده ان .

یه پاور هم از سایت http://dabestaneaby.sellfile.ir خرید کرده ام و توش گذشته ام که فایلی که خرید بشه یعنی ازآن شخص هست چون بابتش هزینه پرداخت کرده .

به احترام شما نشانه چ که در سایت من بود حذف گردید. ممنون از مطالب و کارهای زیباتون

پاسخ:
سلام و متشکرم 

سلام وقتتون بخیر ، من صمیمانه از زحمات خوب و زیادتون بابت تهیه ی این پاور ها سپاسگزارم.. من ابتدای سال خودم واسه بچه ها محتوا تولید می کردم  و واقعا خیلی کار سخت و زماان بری بود .. از زمانی که از پاورهای شما و آموزشهای خوبتون در ایتا ،استفاده می کنم هربار بابت زحمات ارزشمندتون خدا رو شکر می کنم انشالله که همیشه بهترینها واستون اتفاق بیافته ..دعای خیر من و دانش آموزام همیشه با شما هست

پاسخ:
سلام 
ممنونم از محبت شما...  سپاسگزارم بابت دعاهای خیرتون 😊😊😊😊😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی