بچه ها معلم می شوند
از بچه ها خواسته بودم هر کی میخواد معلم کلاسمون بشه و درس ژ رو به جای من تدریس کنه برنامه اش رو بنویسه تا بهترین برنامه رو انتخاب کنم برا تدریس .
با اینکه تقریبا همه شون ابراز علاقه کردن به این کار ولی فقط چند نفر برنامه دادن . دو نفرشون رو انتخاب کردم و از اونجایی که کاری بیشتر از شعر ژ و ترکیب حروف یادشون نیومده بود مجبور شدم یه برنامه ی دقیق بنویسم و بهشون بدم تا دو روز تمرین و شنبه اجرا کنند .
امروز اجراش کردن . هر چند هر دوشون جزو بچه های خیلی ساکت و سایلنت کلاس بودن ولی از پس کار براومدن و ... من که راضی بودم .
پاورپوینت درس ژ رو هم براشون درست کردم که دیگه چیزی کم و کسر نداشته باشن .
یکی از بچه ها فیلمبرداری کرد و چشمای یک نفر رو هم با کمک چسب کشیدیم تا ژاپنی بشه و کمکشون کنه! (الهی! موقع کندن چسب از صورتش اذیت شد!)
اینم کلیپ حرف ژ که عموفیتیله ای ها زحمتش رو کشیدن. قشنگه
با سه تا نقطه رو سرم
من از همه تنهاترم
ژ که میگن من هستم
ببین کجا نشستم
...
پ ن1: با درست کردن پاور اُ استثنا و ژ دیدم درست کردن پاورپوینت برا فارسی خیییییییلی راحته! درست کردن پاورپوینت یک نشانه ی فارسی حتی به اندازه ی پاور یک صفحه ی ریاضی هم کار نمی بره !!!! اگه وقت و از اون مهمتر حال داشته باشم و به شرط حیات باید یه فکری براشون بکنم !
پ ن2: فیلم تدریس بچه ها رو بعد از پاک کردن قسمتهای اضافی تو وبلاگ میگذارم . (سعی کردم غیر از صدا (اون هم حداقل) خودم تو فیلمشون نباشم . بعضی جاها مثل پارازیت وارد فیلم شدم که اونا رو بعلاوه ی بعضی پلان!!!هایی که به برداشت دوم کشیده شده رو باید پاک کنم!)
... نمیتونم فیلم رو ویرایش کنـــــــــــــــــم