سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

متن املا و روانخوانی ج ل

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

متن املا و روانخوانی نشانه های (ج) و (ل)

متن املا و روانخوانی ج ل

هر دانلود پنج صلوات

پ ن:      

راستی
در میان این همه اگر
تو چقدر بایدی!

قیصرامین پور

نظرات (۲)

۰۱ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۰ مرضیه محمدی یکتا
با سلام و خسته نباشید شما عزیزان و با سپاس فراوان از شما عزیزان فرهنگی بنده فوق لیسانس هستم اما خانه دار هستم اما فرزند دختری دارم که پایه اول است و این سایت شما خیلی خیلی و در حد بی نهایت به دردم خوردم خورد و استفاده کردم خدا اجرتون بده و مطمئن باشید دعای کسانی که از سایت شما استفاده میکنند پشت شما هست .باتشکر ومن الله التوفیق
پاسخ:
سلام عزیزم
متشکرم بابت انرژی مثبت فراوانی که بهم دادین . الحمدلله و ...هذا من فضل ربی:)
شاید خیلی ها باهام موافق نباشند ولی به نظرم خانه داری بهترین و ارزشمندترین شغل برای خانمهاست و امثال شما خانمهای تحصیلکرده که خانه داری رو انتخاب کردن باعث بیشتر نمایان شدن ارزش این کار ارزشمند هستین :)
موفق باشین و عاقبت به خیر ان شاءالله

خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی