سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

نظری به کار من کن که ز دست رفت کارم    به کسم مکن حواله که به جز تو کس ندارم

منم و هزار حسرت که در آرزوی رویت    همه عمر من برفت و بنرفت هیچ کارم

***

عطار

۹۴/۱۰/۱۸
سپیدار

امام رضا

نظرات (۲)

۱۹ دی ۹۴ ، ۰۷:۰۵ حسن صنوبری
*عطار پیرمرد باصفایی است
* اول که عکس مطلب را دیدم که مطمئن بودم عاشقانه است و شهرها هم اتفاقی‎اند. بعد که دقت کردم به شهرها، کمی اندیشیدم که نکند منظور «تهران-مشهد» است و امام رضا؟ ... خلاصه تا تگ مطلب را دیدم و به آگاهی کامل رسیدم!
پاسخ:
"پیرمرد باصفا" چه تعبیر جالبی ! اینطوری به عطار نگاه نکرده بودم ! 
...
شاید مبدا اتفاقی باشد ولی مقصد یقینا مقصود بوده و هست !
 ان شاءالله زیارتشون زود به زود نصیب همه مون بشه!  :)
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۲ کلبه الفبا
راستی من وآقای مهدی خانی کنال دبستان نمونه را راه اندازی کردیم در کمتر از یک هفته بیش از 2000 عضو داره دوست داری یه سری بزن قدم به چشم ما بذار منور کن کانالو
پاسخ:
 بابا کانال! ؛)    2000 نفر؟! منم بیام میشیم بیش از 2001 نفر!   :))
...
بیام ببینم چه کار کردین! :) 
هر چند من فضای وب رو صمیمی تر از تلگرام میدونم و بیشتر می پسندمش !
هر چندتر! من تقریبا هر روز به وبلاگ شما و آقای مهدی خانی (هر وقت مطلب جدید بگذارن) سر می زنم ! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی