سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

یه پیشنهاد خوووووب !

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۱۷ ب.ظ

به به ! ببینید چی پیدا کردم!نیشخند

داستانهای پیامبران و امامان صوتی

بله!برنامه داستانهای پیامبران و امامان!

یه برنامه ی خووووووووب برای بچه ها و بزرگترها!

این برنامه رو گذاشتم تو گروه کلاسم تا اولیا دانلود و نصب کنند و با بچه ها استفاده کنند .

برای درس قرآنشون که آشنایی با پیامبران اولوالعزم هست هر روز میگم قصه ی یکی از این پیامبرا رو بخونند و خلاصه اش رو برای بزرگتراشون بگن . البته خودم هم بعدش یه خلاصه ای از قصه رو براشون میگم که اگه کسی نتونسته نرم افزار رو داشته باشه دستش خالی نمونه!

یه چرخی که تو نرم افزار زدم دیدم چقدر ساده و روانه و هم میتونه مورد پسند بچه ها باشه هم مفید برای ما بزرگترها.نیشخند

قصه هایی از زندگی 20 پیامبر و امامان . صوتی و متنی . و جالب اینکه بخش جوانان و بزرگسالان هم داره که با بخش کودکان متفاوته! اطلاعاتی مختصر و مفید

خیلی از شاگردا و مادرای شاگردای من ازش راضی بودن . یکیشون گفت که الان راحت شده و هر شب یکی از قصه هاش رو برای بچه هاش می خونه!

مادر یکی دیگه از بچه ها، فایل رو برای شوهرش فرستاده به عنوان هدیه! نیشخندمی گفت شوهرش دنبال همچین نرم افزاری می گشته! (ناگفته نمونه خودم 4-5 تا از برنامه های مشابه رو دانلود کردم و این رو انتخاب کردم برای توصیه به شاگردام ! در ضمن نرم افزار در بروزرسانی های بعدی کاملتر هم میشه انشاءالله)

از محاسن این نرم افزار نقاشی های قشنگش تو بخش کودک و نوجوان هست و اینکه استفاده ازش نیازی به اینترنت نداره و رایگان هم هست!بغل

خدا قوتشون بده! دانلود کردین براشون صلوات بفرستید !

داستانهای پیامبران و امامان صوتیداستانهای پیامبران و امامان صوتیداستانهای پیامبران و امامان صوتی

داستانهای پیامبران و امامان صوتیداستانهای پیامبران و امامان صوتی

خلاصه! دانلود کنید و استفاده کنید و به دیگران هم توصیه اش کنید . ضرر نمی کنید !

نظرات (۴)

سلام روز به خیر داخل کانال ایتا عضو هستم ای کاش پاورپونت نشانه های رو داخل کانال بگذارید داستان لاک پشت و مرغابی خیلی خوب بود پاورش . میشه لطفا برای استفاده ما هم بگذارید یا اینجا یا داخل کانال؟

 

پاسخ:
سلام 
پاورها خیلی خیلی ناقصند

در ضمن اینجا می خواستم ازتون بابت پاورپوینت های ریاضی خیلی خیلی تشکر کنم واقعا عالی هستند خدا خیرتون بده این روزها کار خیلی از معلم ها رو راه انداختید

پاسخ:
الحمدلله:-)

سلام بانو جان

 

تبریک صمیمانه من از اعماق قلبم  را به مناسبت بزرگداشت روز معلم بپذیرید من به شاگردی شما افتخار می کنم  و بدون اغراق با آشنا شدن  با شما در دنیای مجازی هم در نوع نگرشم هم در نوع عبادتم و هم در نوع تدریس اتفاقات زیبایی افتاد شما به معنای تمام کلمه شامل حدیت مولایمان امیر مومنان هستید که هر کس یک کلمه  به من  بیاموزد مرا بنده خودش کرده است و من واقعا از شما زندگی کردن را یاد گرفتم دوست مجازی من هر چند که از هر دوستی در دنیای واقعی واقعی ترید چون در تک تک تدریس های من اثری از آثار شماست ودر نوع بندگیم اگر اسمش بشود بندگی گذاشت بی تاثیر از شنا نبوده است پیروز باشد مهربانو

پاسخ:
سلام عزیزم. هر روز روز معلمه و انشاءالله هر روزمون مبارک و پرخیر و برکت باشه ولی به طور اختصاصی و نمادین هفته و روز معلم برای شما هم مبارک باشه☺
شرمنده ام نکنید خواهر! انشاءالله خدا براساس نظر دیگران باهام حساب کتاب کنه و به علم خودش و عمل من نگاه نکنه. 
محتاج دعای خیرتون هستم بیشتر از اونیکه فکرش رو بشه کرد

میشه پاور ط رو هم بزارید؟

ممنون میشم❤💐

پاسخ:
سلام عزیز پاور نشانه های 2  هنوز ساخته نشده و فقط همون یک صفحه ی اول هر نشانه رو درست کردم تا بتونم تدریس مجازی رو باهاش راه بندازم . انشاءالله اگه بتونم تمومشون کنم تو وبلاگ میگذارمشون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی