سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

من و روزهای تدریس مجازی

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱ ق.ظ

سلام

چه می کنید با کرونا؟ من که با رعایت بهداشت مجبورم خیلی بیرون از خونه باشم دیگه دیگه!

دیگه داره یک ماه میشه تعطیل بودن مدارس به خاطر این ویروس بوووووووووق کرونا کلافه!

لابد خیلی ها میگن خوش به حالتون سر کار نمیرین و حقوق می گیرین!!!ناراحت نمی دونم شاید حق داشته باشن ندونن چقدر کار ما سختتر شده و زحمتمون بیشتر !ناراحت

راستش من که شب یا صبح زود که همه خوابن و صدایی نیست، بیدارم تا فیلم تدریس از روی لپ تاپ رو ضبط کنم و تو گروه بگذارم برای بچه ها. تا حالا نشانه های خوا ، تشدید ، ص و ذ رو همینطوری تدریس کردم و پس فردا هم میخوام عین رو درس بدم !!!از خود راضی

اتفاق خوب اینکه مجبور شدم پاور این حروف رو هم درست کنم!هوراتشویق

محور رو هم با کمک لپ تاپ و وایت برد کوچک توی خونه تدریس کردم . به نظرم نتیجه بد نشد !از خود راضیتشویق

تقریبا برنامه ها رو مثل کلاس دارم پیش می برم . به بچه ها املا میگم جمله به جمله. بعدش بچه ها عکس املاشون رو میگذارن تو گروه و من تصحیح می کنم.(میدونم مادرها کمک می کنن ولی باز هم گفتن املا بهتر از نگفتنشهمتفکر) .ازشون میخوام متن هایی که براشون میفرستم رو روانخوانی کنند و صداشون رو برام بفرستن و بعد من باید بشینم گوش کنم ببینم چطور خوندن و بازخورد هم بدم . تکلیف فارسی و ریاضی میگم حل کنند برام تو شخصی بفرستن و من دونه دونه ببینم و رفع ایراد کنم و تشویق!

خلاصه یک ریز باید در حال فعالیت باشم . یا در حال ضبط درسم یا در حال صوت گوش کردن و تکلیف دیدن و املا تصحیح کردن .

اینقدر سرم تو گوشی و لپ تاپه بعد عید باید عینک ته استکانی بزنم!!!نیشخند

خدا رو شکر از کلاس 45 نفری 40 نفر خوب همکاری می کنند . اما دو سه نفر اصلا هیچ کاری انجام نمیدن . آنلاین میشن ولی دریغ از انجام یه تکلیف!!! به نظر شما با اینها چه کار باید کرد؟؟؟؟منتظرمتفکر

میخواستم فیلم و صوت تدریسها رو بگذارم تو وبلاگ که دیگه وقتش گذشت و برای دوستان بلااستفاده شد .افسوس

پ ن:

الان هم که خیلی ها خوابن قرآن تدریس کردم و دارم میرم سراغ ریاضی تم19 نیشخند

.

.

خیلی بعدا نوشت:

پاور نشانه های 2 که باهاشون تدریس کردم و تو گروه کلاسم گذاشتم هنوز کامل نشدن و ویرایش کلّیشون مونده . انشاءالله بعد از درست شدن تو وبلاگ میگذارم.

نکته:

کانال تدریس مجازیمون تو ایتا همچنان فعاله و فیلم و صوت تدریس ها رو توش میگذارم. 

eitaa.com/tadrisemajazi_avval

۹۸/۱۲/۲۵

نظرات (۱۲)

آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

  
پاسخ:
متشکرم 
۲۵ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۰۳ مهدی محمدبیگی

امیدوارم همیشه موفق باشید

پاسخ:
سلامت باشید

سلام . اگه میشه فیلم و صوت درس های قبلی رو بذارید ما که خیلی عقبیم . 

پاسخ:
متاسفانه نتونستم تو وبلاگ بگذارم . 
گلچینی از مطالب گروه کلاسم رو تو یه کانال گذاشتم .
کانال تو پیام رسان ایتا درست شده . با این آدرس:
eitaa.com/tadrisemajazi_avval

تدریس مجازی:
tadrisemajazi_avval@
کانال موقته.  بعد از باز شدن مدارس حذف میشه 

سلام و عرض ادب خسته نباشی نازنین مهربان

چند بار کامنت گذاشتم اما کامنتم نبود

برای شهید سلیمانی و...

 

پاسخ:
سلام عزیز دلم !
نمیدونم عزیزم چی شدن! بلاگ کامنت خوره گرفته  :-)
سال نوت مبارک خانووووووم :-))

سلام عزیزم.خوب هستین ؟ سال نوی شما مبارک باشه.موفق باشیدوسلامت

پاسخ:
سلام عزیزم
سال نوی شما هم مبارک😊

سلام عزیزم.سال نومبارک باشه.سلامت باشید وموفق.التماس دعا

سلام بسیار ممنون از این وبلاگ بسیار عالی شما. من امروز آشنا شدم و کلی ذوق کردم از این دانشگاه تخصصی شما. اگر میشه پاور بقیه ی نشانه ها را هم بگذارید 

پاسخ:
سلام عزیز
انشاءالله تکمیل بشن چشم میگذارم

سلام عزیزم . خوبی؟ کرونا به گور

خدا قوت

از مطالب کانال ایتا استفاده کردم و برای روح پدر مرحومت هم دعا بنمودیم . با معصومین مون محشور بشن

پاسخ:
سلام عزیزم
انشاءالله زودتر از شر کرونا راحت بشیم
ممنونم از دعای خیرتون😊

سلام عزیزم . خوبی؟ کرونا به گور

خدا قوت

از مطالب کانال ایتا استفاده کردم و برای روح پدر مرحومت هم دعا بنمودیم . با معصومین مون محشور بشن

تدریس عینت عالی بود

پاسخ:
ممنونم از محبتت:-)

سلام مهربون ترین

تو این روزا از پاورپوینت های ریاضی تون برای تدریس مجازی استفاده کردم ، امیدوارم خدا خیر دنیا و آخرت بهتون بده

پاسخ:
سلام عزیزم
متشکرم از دعای خوبتون . یه خیرابدی برای یه کمک کوچک:-)

سلام استاد مهربانی ها

 

من به شخصه عاشق نوع تدریس و نوع تفکر شمام فداتون بشم

 

باور بفرمایید من مثل تمام شاگردهاتون دونه به دونه همراه تکالیف شمام حتی طرز نوشتن نشانه ها رو از شما یاد گرفتم بعد رفتم خودم تدریس کردم

 

خدا به حرمت فاطمه زهرا هر چی که خیرتون براتون مقدر فرماید بی اغراق من معلمی بهتر از شما سراغ ندارم خودم ۱۴ سال تدریس می کنم اما شما واقعا استاد تمامید برای من سلامت باشید بانو جان

پاسخ:
سلام عزیز دلم
چوب کاری می فرمایید . شما لطف دارین و خوبی تو نگاه مهربون شماست که خوب می بینید .
انشاءالله دنیا زودتر روی آرامش رو ببینه . ممنونم از دعای خیرتون. عاقبت به خیری نصیبتون و نصیبمون  :-)

سلام. وقتتون به خیر

واقعا پاور ها عالی و زیباست.

من تصمیم گرفتم از پاور در تدریس مجازی استفاده کنم، فقط یه خواهشی داشتم، امکان داره اجازه بدید که اسم وبلاگ در فیلم نیوفته چون مدرسه به این قضیه ممکنه گیر بده، و خانواده ها هم حساسیت نشون بدن.

خودم ساخت پاور ها رو شروع کردم اما خیلی زمان میبره و با این اوضاع هنوز نتونستم هیچ فیلمی آماده کنم.

خواستم ازتون اجازه بگیرم اگه راضی باشین اسم وبلاگ در فیلم نباشه.

قلبا از شما به خاطر این که زحماتتون رو در راه رضایت خدا در اختیار دیگران قرار میدید صمیمانه سپاس گزارم.

ان شاالله خداوند به شما و خانوادتان جزای خیر دهد ورفتگانتان را غریق رحمت کند

پاسخ:
سلام عزیزم
تو تدریس و فیلمتون اشکال نداره طوری فیلم بگیرین که اسم وبلاگ خیلی مشخص نباشه. به شرطی که اسم وبلاگ از پاورپوینتها پاک نشه و یا اسلایدهای پاورها تو جای دیگه کپی نشه . درسته فایل ها وقف امام رضاست ولی موقوفه ها هم به نام صاحب وقف مشخص میشن نه به اسم شخص دیگه ای!!!
مهمتر از همه اینکه قرار نیست همه تولید محتوا بکنند و انتظار درستی نیست که مدیرا و اولیا انتظار داشته باشند همه ی معلمها خودشون برای همه ی درسها پاورپوینت و ... درست کنند . خود من خیلی وقت ها فیلم، پیک و آزمون و نمونه سوال یا پاور یا چیزهای دیگه رو عینا و بدون تغییر و یاحذف اسم تهیه کننده یا اسم کانال و سایت و ...به بچه ها دادم یا تو گروه کلاسم گذاشتم و گاهی شده حتی آدرس اون وبلاگ یا سایت آموزشی یا لینک دانلودش رو هم به اولیا دادم . 
کتاب ، فیلم ، پاور یا هر چیز دیگه ای فقط یه وسیله هستند درست مثل بیل و آچار و داس و خودکار و ابزارهای دیگه. اصل تدریس رو ما معلمها انجام میدیم .
همونطور که از مشاغل دیگه انتظار نداریم همه ابزارشون رو خودشون تولید کنند به نظرم انتظار به جایی نیست که توقع باشه من معلم خودم برای همه ی درسها تولید محتوا کنم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی