سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

من آنِ توأم

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ق.ظ

من در تو گریزان شدم از فتنه ی خویش

مرا به قند و شکرهای خویش مهمان کن ...

◆•◆•◆•◆•◆•◆

پ ن: حضرت مولانا مثنوی رو در یک جلد نگاشته و علامه جعفری برا همون یه جلد 15 جلد شرح نوشته ! ...آب دریا را اگر نتوان کشید ، پس به قدر تشنگی باید چشید

۹۵/۰۵/۲۹
سپیدار

مولانا

نظرات (۳)

مولانا عشقه...
پاسخ:
بله! ولی متاسفانه خیلی هامون از "مولانا" به جای فهم و درک کلامش به افه و پز روشنفکری مولانا خوانی و مولانا دوستی بسنده کرده ایم !
هر کسی از ظن خود شد یار "او" !
کارت به مولانا خوانی رسیده؟ یا 15 جلد علامه رو دست گرفتی؟ :) نمیدونم چرا اصلا نوشتنم نمیاد.. دستام مریض شدن گویا.. ذوقم خشک شده..
پاسخ:
هیچکدوم! من سوادم خیلی به مولانا خوانی قد نمیده!😉 همین ناخنک زدن و جسته گریخته خوندنش رو دوست دارم!
...
گاهی وقتها اینطوری میشه دیگه ! ... سفر لازمی به نظرم! مثلا شاید سر زدن به پدربزرگ و مادربزرگت! نفس شون شفاست! 

البته اینطور مریضی دست ربط مستقیم به دل داره ! ببین گرفت و گیر دلت کجاست عزیزم! باید حال دلت رو خوب کنی. بععععله خانم دکتر جان !

الان با کتابایی که  معرفی کردی چه کنم؟ ضربت متقابل رو استادنا عنایت فرمودن به ما!! منم مثل خنگا واستاده بودم نکردم قیمتش رو نگاه کنم. مثل بچه پرروآ میگفتم کتاب دیگه بهم هدیه نمیدید؟! میگفت خو بارت سنگین میشه!! بعد اومدم خونه دیدم وااااااای کتابش چه گرونه. دفعه بعد یه سوهان براش خریدم بردم. باز ده تومن از کتاب ارزون تر بود!! ببین استادنا گفته فصل اول رو بنویس بده من بخونم. ولی من دو هفته است نمیتونم... داغون شده ذهنم.. نوشتنم نمیاد.. یه دعایی بکن بابا..
پاسخ:
یادت نیست؟ اون روز بهت گفتم که این کتاب دو جلده !!! همپای صاعقه رو باید اول بخونی ! ....گفتم که دفعه ی بعد بدونی چی باید بگیری D:
...
شکل کلی نوشته رو انتخاب کردی؟ اینکه از کجا میخوای شروع کنی؟ از اول ، وسط یا آخر؟ راوی اول شخصه یا دانای کل؟ و ...  شروع هر کاری سخته اولین قدم رو که برداری درست میشه .
من که غیر دعا کاری از دستم بر نمیاد ! امیدوارم مسموع واقع بشه! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی