سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

ای به تو زنده همه من

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۰ ب.ظ

پ ن1: به قول رضاامیرخانی تو کتاب داستان سیستان  : انسان حیوان امیدواره! یعنی یکی از وجوه افتراق انسان و حیوان همین رجا و امیدواریه !...

گاهی فکر می کنم این آخرین تلاشمه ... فایده ای نداره ... فکر می کنم بعد از این دیگه دست و پا نخواهم زد ... فکر می کنم دیگه مثل ماهی آزاد خلاف جهت رودخانه شنا نخواهم کرد و تن خسته و شاید بی جانم رو به امواج رود خواهم سپرد تا به هر کجا که میلش میکشه ببره و فکر می کنم دیگه برام فرقی نمی کنه اون مقصد دریاست یا مرداب ، مهم رسیدنه و کجایش چندان فرقی نمی کنه ... فکر میکنم دیگه توان جنگیدن با امواج رو ندارم و بهتره تسلیم بشم ...

اما درست بعد از همون آخرین تلاش و تقلا و دست و پا زدن ، باز شروع می کنم به جنگیدن ...

خدایا یعنی درست انتخاب کردم؟

...

پ ن2: آخه قربونت برم . یه کم هم با دل من راه بیا دیگه! آخه قربون او دستت که فوق همه ی دستهاست، یه ذره هم گردونه رو به سمت دل ما بچرخون ! مگه چی میشه آخه؟ 

دلم یه هوای تازه میخواد ... یه امید محکم ... یه ایست! به همه ی مشکلاتی که زنجیروار و بدون وقفه پشت سر هم دارن خودشون رو نشون میدن !!!! دلم امام رضا میخواد شدیــــــــــــــــــــــــــــــــــد!

۹۸/۰۵/۰۳
سپیدار

حسین منزوی

نظرات (۴)

به به! سلام سلام صد تا سلام. 
آقا منم دلم امام رضا میخواد شدیییییید. اگر رفتی نائب الزیاره باش! 
قم که میتونی بیای. بیا خواهرش رو ببین و زیارت کن. تنبل خانوم! 
الان تصمیمت تسلیم شدن بوده؟! برای تسلیم شدن از خدا اجازه میگیرن؟! احیانا شما نسبتی با پرزیدنت نداری؟!! از نظر سمت و سوی فکری عرض میکنم:) 
پاسخ:
سلا ااااام یونس!!!!!!!!! 6 ماهه مشهد نرفتم😭😭😭😭😭
قم هم تنها نمیتونم بیام!
آررررره ... دستها بالا ... تسلیم ! بعله برای تسلیم شدن و مردن هم باید از خدا اجازه گرفت😆
چرا دیگه ! نسبت از این بیشتر که متاسفانه پرزیدنتمونه؟!!!!!!!
الان مدرسه ها تعطیله. تنبلی رو بذار کنار و بیا قم. اول خودت بیا. راه افتادی با خودت کاروانم میاری. خیلی راحته.  صبح بیا، عصر برگرد. کاری داره؟! همین پس فردا. یکشنبه خوبه؟! من میام حرم برت میدارم. دیگه با مترو میای ترمینال جنوب. پات رو میذاری تو اتوبوس. که همیشه و هر ساعتی هست. یکساعت و نیم بعد قمی. پات رو از اوتوبوس بذاری بیرون، هزار تا تاکسی هست که بیاردت حرم. از اون به بعدش با من.  بابا آبگینه از مشهد اومد قم همو دیدیم. تو هنوز تو راهییی!!! بسم الله بگو. منم دلم جمکران میخواد. صبر کنم با هم بریم. وسط هفته خلوتم هست. میچسبه. 
پاسخ:
وااااای دکتر جان اینقدر درگیریم که نگو ... منتظرم بالاخره مشکلات و کارای ریز و درشتمون بالاخره تموم بشه بشینم سر کارای خودم ... (یکی از مشکلاتمون هم مربوط به دکتری میشه که اومد تو خونه گواهی فوت بابا رو داد . زحمت کشیده سال ۹۸ رو ۹۷ نوشته و ما متوجه نشدیم و حالا افتادیم تو دردسر دادگاه و ...)
سرمون خلوت بشه اولش باید برم بغل امام رضای جاااااان که دارم دق می کنم از ندیدنش!
قم هم طلبیده نمیشم دیگه ؛)
سلام عزیزم
انشاالله این ایام هرچه زودتر با رسیدن به آغوش امام رضا وارامشی ناب جبران بشه
پاسخ:
سلام صحرای نازنین :-)
انشاءالله همه ی کسانی که به اون هوا احتیاج دارن دستشون به اون آستان برسه
۰۸ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۰ مامان طاهره
سلام دوست عزیزم.ان شاالله که به زودی زیارت اقا امام رضاعلیه السلام قسمتتون بشه.مادیروزبرگشتیم رشت.بایه عالمه دلتنگی وگریه ی توی راه.سلامتون روخدمت اقا رسوندم وپیغامتون روهم عرض کردم.اگه قابل باشم.برای شماومادرتون دعاکردم.شماهم لطفا بزای عاقبت به خیری مادعاکنید.یه جمله دارم برای خانم دکتر.چراوبلاگشون اونجوری شده وفقط یه مطلب توشه.یعنی دیگه چیزی نمی نویسن یامن دسترسی ندارم.اخه مطالبشون رو دوست داشتم.التماس دعا





پاسخ:
سلام عزیزم خوش به سعادتت! 
خیلی ممنونم ... انشاءالله به دعای شما ما هم بتونیم بریم پابوس آقاجان😊
دکتر یونسه دیگه :-)  یه سر داره هزار تا سودا !
اینجا رو میخونه ... انشاءالله خودش جواب میده چه بلایی سر بیمارستان دریاییش آورده !
.
.
.

دکتر جان ! سنی دییللر؛-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی