سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت نشانه ی اُ استثنا

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۸ ب.ظ

پاور پوینت نشانه ی اُ استثنا رو بدون رمز میذارم ...

سخت به دعاهای خیرتون محتاجم! ... ســــــــخــــــــــتقلب

پاورپوینت نشانه ی اُ استثنا

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها به نیت سلامتی آقاجانمون

نذر نگاهش

پ ن:

عاشقی را چه نیازی ست به توجیه و دلیل

که تو ای عشق

همان پرسش بی زیرایی ...


قیصر امین پور

نظرات (۴)

سلام وعرض ادب واحترام .خدا اموات شمارو بیامرزه وحاجت روا باشید .سپاسگزارم از اینکه این نرم افزار رو در اختیار ما قراردادید .فقط دلیل اینکه صدا نداره چیه؟
باتشکر از زحمات شما
پاسخ:
سلام و ممنون از حسن توجهتون
اولین و مهمترین دلیلش اینه که من خیلی بلد نیستم صدا بگذارم . و دوم اینکه ترجیح میدم صدای خود معلم کلاس مکمل پاورپوینت باشه 

سلام ممنون  از ارایه پاور پوینت

 

ولی فایل رمز داره و قابل ادیت نیستش 

 

و فایلی که شما گذاشتی به دلیل تغییر فونت درست نمیشه استفاده کرد

 

ما که صلواتشو فرستادیم ولی رمزش باز نشد که ادیت کنیم 

پاسخ:
سلام
یه فایلی تو بخش دانلودهای وبلاگ هست شامل تمام فونت های فارسی مورد نیاز این پاورها.با نصب اون فایل انشاءالله پاورها برای شما هم قابل استفاده بشه.
سلام. من هر کار کردم نتونستم پاورها رو دانلود کنم چه طر دانلود کنم؟ لطفا راهنما کند.
پاسخ:
سلام عزیز 
نمی دونم مشکل از کجاست ولی با یه سیستم دیگه دانلود کنید احتمالا مشکل حل بشه 

سلام پاورپوینت نشانه ها بسیارر زیبا و اموزشی هست فقط این اسلایدها بدون صدا هست

پاسخ:
سلام پاورها برای معلمها تولید شدن تا خود همکارا روی اسلایدها توضیح بدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی