سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت نشانه ی ل

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ب.ظ

خیلی دارم سعی می کنم تا حداقل پاور نشانه های یک رو تموم کنم ... اما ...

فعلا این یه نشانه رو داشته باشین ...

پاورپوینت نشانه ی ل

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها به نیت سلامتی آقاجانمون

نذر نگاهش

نحوه ی دریافت رمز: رمز

پ ن:

چه نماز باشد آن را که تو در خیال باشی

تو صنم نمی‌گذاری که مرا نماز باشد

 

سعدیِ جان

نظرات (۱)

وای سپیدارا منو کشتی با این بیت سعدی .... چقدر تصنیف سراجش قشنگه یعنی.. 
پاسخ:
سعدیِ جاااااااان :-)
حقشه که بهش میگن خداوندگار سخن ! ... تو یه بیت ، یه کتاب حرف رو میزنه به چه قشنگی ... دوستش می داریم :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی