سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت نشانه های اَ -د

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ب.ظ

خب مهرِ مهربون تموم شد و آبان رسید ... آبان و آذر سخت ترین ماه های تدریس تو کلاس اولند ... خدا به همه مون صبر و توان بده ان شاءاللهچشمک

خیلی ها نشانه های آ - ب رو تدریس کردن و شنبه میرن درس سوم اما من تازه شنبه میخوام برم آ ... من و شاگردام عجله ای برا باسواد شدن نداریم نیشخند

مسئلةٌ: نظر شما درباره ی تدریس های پُرخرجی که مُد شده چیه؟ مثلا جشنهای مختلف برای بعضی نشانه ها مثلاً جشن آب با کیکی به شکل آب و هدایایی برای درسهای مختلف و امثالهم چیه؟ فکر نمی کنید کمی شورش دراومده؟!!!متفکر ... من که فکر می کنم یه کم شور شده!

بگذریم ...

راستی برای بچه ها کتاب می خونید؟منتظر ما که بعلـــــــــــــــــــــــــــــــه قلب

پاورپوینت نشانه ی اَ

اصلاح شده!

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها پیشکش به ساحت زهرای 3 ساله ی کربلا که دیروز روز شهادتشون بود

نذر نگاهش

پاورپوینت نشانه ی د

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها پیشکش به ساحت حضرت سیدالشهدا علیه السلام

نذر نگاهش

آگاهی از نحوه ی دریافت رمز :

مراجعه به مطلب پاورپوینت نگاره های فارسی اول دبستان

آی دی پیامرسان ایتا و سروش    جهت ارسال کد رهگیری خرید اینترنتی کتاب و دریافت رمز دانلود:

sepidar_sepidmashgh@

پ ن:

یک نفر ، یک خبر از عشق ندارد بدهد ؟

دل ما خیلی از این بی خبری سوخته است

حامد نیازی

نظرات (۴)

۰۵ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۴ مامان طاهره
سلام عزیزم.خوب هستید؟ان شاالله سلامت وشادوموفق باشید ازبابت ایمیلتون ممنونم.شرمنده کردین وزحمت کشیدین.طبق معمول کاری جز دعا ازدستم برنمیاد.درسته شنبه اولین دیکته ی دفتری روبگم وبرم سراغ درس سوم.جشن اب هم امسال اجازه ندادم کسی حرفش روبزنه.کتاب هم می خونم.اگه کتاب خوندنم دیر بشه بچه هام غر می زنن.یه خاطره هم بگم از کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب.داستان  داوری گربه رو که خوندم باهم نتیجه گرفتیم که به دشمنمون اعتماد نکنیم وازش کمک نخواییم.بعدسوال کردم دشمن پرنده ها گربه اس.دشمن ما کیه چند نفر گفتن ترامپ.رها که می گفت تراپ خانوم تراپ.کلی از اطلاعات سیاسیشون ذوق کردم.موفق باشید.التماس دعای عاقبت به خیری
پاسخ:
سلام عزیـــــــــــــــزم
چقدر خوب که قصه های خوب رو می خونید برای بچه ها 😍
زمان من کم و جمعیت کلاس زیاده ... کتاب قصه های خیلی قشنگ روی میزمه و تا ۵ دقیقه وقت پیدا می کنم یکی از قصه هاش رو میخونم
...
کاش ما و بچه ها به این نتیجه برسیم که دشمن اصلی ما جهل و غرور و بی تقوایی خودمون و مسئولانمون هستن ! کاش بفهمیم سگ زرد برادر شغاله . ترامپ و اوباما و بوش و ... با هم فرقی ندارن .  بدیش اینه که اوباما رو دشمن نمیدونن و ترامپ رو می دونن ... برای اینکه مسئولانمون هم اینطور فکر می کنند .

۰۵ آبان ۹۶ ، ۱۷:۲۳ مامان طاهره
سلام خانوم گل.دستتون درد نکنه این فونت رو که دادین دیگه گاورا رو همینجا توش کپی می کنم وراحت می بینم .مشکل حل شد.خداخیرتون بده.راست میگین امان ازجهل وغرور.خداعاقبت مارو ختم به خیرکنه
پاسخ:
سلام
خدا رو شکر که به همین راحتی مشکل حل شد .
...
ممنون که پاور ب رو با دقت نگاه کردین . رفع ایراد و دوباره آپلود شد . ممنونم .
۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۷:۳۳ مامان طاهره
سلام.ان شاالله که سلامت باشید.مگه میشه بادقت نگاه نکنم .ازهمه یادداشت برمی دارم.بااین همه سابقه بدون مطالعه وبدون یادداشت درسس نمی دم.سموقع تدریس استرسس دارم.انگاراولین بارمه.نمی دونم چراسین گیرداره.موفق باشید
پاسخ:
خوشحالم که شما پاورها رو با دقت می بینید . اینطوری میتونم زودتر اشکالاتش رو رفع کنم . اینقدر موقع ساخت، ریزه کاری ها رو میبینم که تو بازدید،نهایی دیگه  حوصله ام نمیگیره با دقت ببینم .
... یه ایرادای جزئی تو پاورنگاره ها بود که متوجه نشده بودم .

خدا خیرتون بده واقعا عااااااالی

پاسخ:
خواهش میکنم.  ممنون از توجهتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی