سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

بودجه بندی روزانه فارسی و ریاضی اول دبستان

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ق.ظ

طبق برنامه ی هر سال بودجه بندی روز به روز درس های فارسی و ریاضی رو برای خودم می نویسم و هر روز بهش مراجعه می کنم تا موقعیتم رو باهاش بسنجم .

البته صد در صد مثل برنامه پیش نمیرم و خیلی وقتها میشه که یکی دو صفحه عقب تر یا جلوترم ولی خوبی داشتن این برنامه اینه که استرس عقب موندن از بقیه و نگرانی نرسیدن رو ندارم . خیلی راحت میشه با این برنامه پیش رفت و عقب موندگی ها رو جبران کرد مخصوصا اینکه چند روز رو هم تو طی سال برای مرور و تکرار و تمرین گذاشتم که وجود همینها تا حدودی خیالم رو راحت می کنه تو روزهایی که ناغافل و اتفاقی بنابه دلایلی مثل آلودگی هوا و ... تعطیل میشیم .

***

بودجه بندی فارسی

***

بودجه بندی ریاضی

نظرات (۳)

سلام و خدا قوت

من از بودجه بندی شما تو ریاضی عقب ترم از بیست وشش تا
شش تا دانش آموز کل وقت کلاسو می گیرند مشکل دارند در اکثر زمینه ها جسمی
روحی
مغزی
من نمی دونم به خاطر پول تا کی باید هم به این دانش آموزان ظلم بشه و هم به معلم ها
پاسخ:
خودم هم عقبم از بودجه بندیم :))
اما مشکلی نیست راحت میشه جبران کرد
...
غر زدن ممنوع;)  ما که ۴۰ تا دانش آموز داریم چی بگیم؟ 
اما بهت حق میدم ! مدارس غیرانتفاعی تفاوت سطح دانش آموزا وحشتناکه . یا خییییلی قوی اند یا خییییییییییلی ضعیف . معمولا بچه هایی که مشکل یادگیری دارند رو میذارن غیرانتفاعی تا به زعم خودشون بیشتر باهاشون کار بشه .
البته خیلی هم به پول ربط نداره . تو مدارس عادی هم بچه هایی با مشکل زیاد ، درست مثل بچه های عادی درس میخونن . درصورتیکه بهتره اینها تو مدارس عادی اما تو کلاسهای خاص درس بخونن با معلمانی آموزش دیده و تخصصی
درست می فرمایید اصلا تصور چهل تا دانش آموز کلاس اولی داشتن فاجعه است 
خدا صبر و تحمل بهتون بده
من موندم سرمشق دادن به اینها چطور باید انجام بشه
کمکی لازم دارید 
باور بفرمایید تو مدارس غیر انتفاعی پدرو مادر که شهریه می پردازند انگار انتظار معجزه ازمعلم دارند
پاسخ:
 درکت می کنم عزیزم
چند سال تو غیرانتفاعی درس دادم !!!
...
گفتم که از اولیا کمک می گیرم!
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۷:۵۷ مامان طاهره
سلام مثل همیشه عالی وبه موقع بود.خدارو شکر عقب نیستم چون ساعاتم ازشمابیشتره دو روزه که جدول شگفت انگیز رو هم دارم کار می کنم.البته فعلا فقط روتخته.دعاگوتون هستم.التماس دعا
پاسخ:
سلام
خوبه که بتونید اوائل کتاب ریاضی رو تندتر پیش برین و زمان رو برا موضوعات مشکلتر آینده ذخیره کنید .  ما که با این زمان و این تعداد وحشتناک کلاسها دست و بالمون بسته است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی