سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

شده؟

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ب.ظ

.

.

خیلی!

۹۶/۰۶/۳۰
سپیدار

نظرات (۶)

۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۷ مامان طاهره
سلام.چی شده.ناراحتیتون رو نبینم.نکنه از وبلاگ خسته شدین.منو تنها نذارین
پاسخ:
سلام 
نه دخترم ؛))
منتظر پاورپوینت نشانه ها باشین . ان شاءالله به موقع دست دوستان میرسونم !
...
برامون دعا کنید خیییییییییییلی خیییییییییلی
😔😔😢😢😢
پاسخ:
تو لحظه های قشنگ عزاداری و دعاهاتون، سفارش ما رو هم به صاحب عزا بکنین لطفا ... سخت محتاج توجهیم... سخت!
سلام بانو
نگران شدم
انشاا...که خیره غیبتتون

پاسخ:
سلام عزیزم
چیز خاصی نیست . میدونین که یکی دو هفته ی اول کلاس اول واقعا انرژی آدم رو می گیره . جمعیت زیاد کلاس و گرمای زیاد و ... مجال به روز کردن وبلاگ رو نمیده
:)
طبق معمول با اولین نسیم پاییزی سرما هم خوردم و همین شده قوز بالا قوز :))
...
تو عزاداریهاتون ما رو فراموش نکنید :)
سلام عزیزم
ممنونم که ما رو بی خبر نگذاشتید
چند روزه نگرانتون شده بودم
خدا رو شکر خوبید

کلاس ها که واقعا اسفناکه 
خدا خودش توان می ده و گرنه از تحملی فوق العاده می طلبه که  من ندارم

انشاا...حاجت روا بشید 
ما رو هم از دعاهاتون محروم نفرمایید
پاسخ:
ممنون از محبتت صحرای عزیزم :)
...
 آ.پ یه معلم فیزیک که گویا به خاطر مشکلاتی نتونسته تو مقطع خودش تدریس داشته باشه و سال گذشته در اداره بوده رو فرستاده برای تدریس تو کلاس اول!!!!  ما که سالهاست کلاس اول درس میدیدم اینقدر جمعیت زیاد و زمان کم اذیتمون می کنه خدا به داد معلمهای آموزش ندیده و دانش آموزای بیچاره برسه !


سلام عزیزم


خدا به داد نسل آینده برسه

خواهر دخترش کلاس سومه مدرسه شاهد
می گفت رفتم مدرسه معلمشون بالای پنجاه و هشت سال سن داشته پاهاش پرانتزی و... بیچاره نای حرف زدن نداشته چه برسه به تدریس 
گفتن معلم نداشتیم ایشون فعلا اومدن تا معلم پیدا کنیم

مثلا شاهد دبستان خاصشونه
پاسخ:
سلام
واقعا شرمنده مون کردن با این همه عزت و احترامی که برامون قائلند !!!!!!
...
مدارس شاهد اینجا که عالی اند تو فکرم که یه جوری مدیرم رو راضی کنم بذاره برم اونجا!
۰۶ مهر ۹۶ ، ۱۵:۰۵ دکتر یونس
هوم.. البته بیشتر از دستِ تنگی نفس و قفس و دنیا..
پاسخ:
از دست خودم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی