سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

چقدر پنجره فولاد دلم می خواهد

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ب.ظ

هر کجا رفته ام این درد مداوا نشده

باز هم ناله و فریاد دلم می خواهد

هشتمین نور خداداد دلم می خواهد

شوق پابوسی شیرین به سرم افتاده

من اگر تیشه فرهاد دلم می خواهد

***

دست بر سینه، سلامی و سپس اذن دخول

گوشه صحن گوهر شاد دلم می خواهد

به امیدی که رضا ضامن من هم بشود

شده ام آهو و صیاد دلم می خواهد

***

همه با دست پر از سمت حرم می آیند

از همان که به همه داد، دلم می خواهد

از همان جنس نگاهی که در آن سلمانی

به سیه کاسه ای افتاد، دلم می خواهد

***

هر کجا رفته ام این درد مداوا نشده

چقدر پنجره فولاد دلم می خواهد

یا معین الضعفا ، جان جوادت مددی

که ز دستان تو امداد دلم می خواهد

***

پ ن: الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب و الائمة المعصومین علیهم السلام 

۹۶/۰۶/۱۷
سپیدار

نظرات (۲)

سلام عزیزم

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب و الائمة المعصومین علیهم السلام


عید ولایت مبارک


چقدر خاصی برای این مهربانترین امام که دوباره دعوت شدی😙😙 مبارکت باشد 


ویژه سلام منو برسان و التماس دعا😢😢



پاسخ:
سلام عزیزم
الحمدلله و هذا من فضل ربی
خاص بودنی در کار نیست عزیزم من فقط روم زیاده :))
۱۸ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۳۶ مامان طاهره
سلام.حتما بازمشهدتشریف بردید.زیارتتون قبول باشه.ماروهم دعاکنید.خیلی این روزا هوای اقاجانم امام رضا روکردم .خوش به حالتون.ان شاالله به زودی مشرف بشید نجف زیارت اقاامیرالمومنین.یکی ازهمکارادیروزازنجف برام پیام داده بود.ان شاالله قسمت همه ی مشتاقان بشه.التماس دعا
پاسخ:
سلام ان شاءالله به زودی زود مهمان آقاجان بشین .
نجف...انشاءالله همه رو بطلبن ما رو هم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی