سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت در برابر کتاب!

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

در جواب دوست عزیزی که روش خرید پستی کتاب " قصه های خوب برای بچه های خوب" رو خواسته بودن:

تو  نوار بالای سایت"پاتوق کتاب فردا" اسم کتاب رو می نویسین و بعد از نمایش کتابها ، با کلیک روی کتاب ، اون کتاب به سبد خرید شما اضافه میشه . با کلیک روی سبد خرید(که بالای صفحه قرار دراره) بقیه ی مراحل خرید رو طی می کنید .

اما تو قسمت راهنمای خرید دیدم میشه پیامکی هم کتاب تهیه کرد که به نظرم خیلی ساده و راحت اومد :

***

خانم صادقیان عزیز!

برنامه فعلا اینطوریه که بعد از تهیه ی کتابها تو همین وبلاگ "کد رهگیری خرید اینترنتی "رو بهم اطلاع میدین که کتابها رو تهیه کردین و بعد یه رمز بهم میدین تا من پاورپوینت نگاره ها رو با اون رمز براتون آپلود کنم .(بعداً احتمالاً از یه راه دیگه برای ارسال کد رهگیری و نشون دادن تصویر کتابهایی که خریدین و تقدیم رمز دانلود رونمایی کنم !)

*****

این هم جهت سوزوندن دل کسانی که حاضر نیستن کتاب بخونن :

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها هدیه به امام رئوف ، امام رضای جاااااان

نذر نگاهش

البته پاورپوینت نشانه ها رایگان نیست . فقط برای کتابخون هایی هست که برای کتاب واقعاً هزینه می کنند. 

نظرات (۵)

۰۴ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۱ مامان طاهره
سلام عزیزدلم.یه وقت فکرنکنین ما توکلاس کتاب نمی خونیم.من علاقه ی زیادی به قصه های مجلات قدیمی دارم.مثل کیهان بچه ها.هرسال اون قصه های قدیمی رو می خونم.ازکتابهای طرح کرامت هم که دیگه اجرانمیشه قصه می خونم.بعدازعیدهرسال مادرا کتابای مناسب که بعضا خودم معرفی می کنم رو تهیه می کنن وبچه ها به نوبت میارن تو کلاس و هفته ای دوزنگ اختصاص میدم که خودشون اون کتابا رو بخونن.توخونه ی ما باخرید اینترنتی مخالفن شاید بنا به شغلشونه.من خیلی غصه می خورم که نمی تونم این کتابا روبخرم.شایدامسال مدیرمون رو راضی کردم برا مدرسه بخره.هرچندچندساله که مادوتاهمکار همپایه نگاره هارو مجبوریم به نوبت استفاده کنیم چون فقط یکیه.موفق باشید.
پاسخ:
سلام عزیزم . نفرمایید ! خوشبختانه و شکر خدا دوستان من چه در دنیای واقعی و چه تو صفحات مجازی کتابخون هستن .
چقدر اون داستانهای طرح کرامت قشنگ بودن . یکی از طرح های خوبی که بد اجرا و بدتر متوقف شد .
جالب بود! مخالفت با خرید اینترنتی ... حتما دلیل موجهی دارن ولی من خرید اینترنتی رو خیلی دوست دارم .
اصلا دوست ندارم تو مدرسه ی شما تدریس کنم!!!!  ؛)) بدجوری وابسته ی تکنولوژی شدم !
حیف که پاورها به دردت نمی خوره وگرنه دو دستی و با احترام تقدیمتون می کردم! :(
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۲۶ مامان طاهره
سلام دوست عزیزم.ممنون ازلطف بی دریغتون.همیشه سلامت وموفق باشید.ازسال گذشته که وبلاگتون رو پیدا کردم خیلی استفاده بردم ومی دونم که بازم خیلی وبلاگتون رو لازم دارم
پاسخ:
 سلام عزیزم
متشکرم که هستین

سلام 

برای دریافت پاور نگاره ها هنوز هم میتونیم کتاب هایی که معرفی کردید رو تهیه کنیم؟

کجا باید بفرستم کد رهگیری رو؟

پاسخ:
سلام عزیز
همه ی رمزها برداشته شده و دانلود آزاد و رایگانه . اولین مطب وبلاگ رو ببینید .

سلام دوباره

ولی من هنوز نمیتونم پاورپوینت های نگاره هاتون رو دانلود کنم

ببخشید درست شد و دانلود کردم

بازم ممنون

خدا خیرتون بده

ای کاش شما که بزرگی کردین و رمز پاورها رو برداشتیداجازه میدادید پاورها قابل ویرایش باشن

پاسخ:
سلام
مگه کسی که کتابش رو وقف میکنه فایل word اون رو هم میده به کسی؟ :-)
یا اینهمه برنامه و بازی و ... رایگان تو اپ استورهایی مثل کافه بازار و ... هست فایل قابل ویرایششون هم در اختیار عموم قرار می گیره؟؟؟؟؟
اجازه بدین به خاطر اونهمه زحمت و شب بیداری و ... مالکیت اثر همچنان به نام خودم باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی