سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

ایران کالا

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۶ ب.ظ

یه زمانی تلویزیون وقتی میخواست وسط سریال آگهی بازرگانی پخش کنه، طول زمان آگهی رو زیرنویس می کرد . ما هم زمان رو تنظیم کرده و کانال رو عوض می کردیم و با تموم شدن آگهی برمی گشتیم سر سریال یا هر برنامه ی دیگه ای که می دیدیم . 

خیلی زود تلویزیون متوجه اشتباهش شد و دیگه زمان انتهای پیام بازرگانی رو اعلام نمی کنه !

یعنی چی؟ ... یعنی مردم معمولا دوست ندارن پیامهای بازرگانی رو تماشا کنند و تماشای تبلیغات بین برنامه های پرمخاطب یه جور آش کشک خاله است و ناچاریم بخوریمش !

حالا داشته باشین تلویزیون زحمت کشیده و برای حمایت از تولید ملی ، شبکه ای مستقل زده "ایران کالا" نام !!

تبلیغ کالاهای خارجی رو بین سریالها و برنامه های پربیننده و تو شبکه های پرمخاطبش پخش می کنه که مردم ناچارند ببینندشون و کالاهای ایرانی رو تو شبکه ای که خیلی ها رغبت نمی کنند ببینند !... کی میاد شبکه ای که سریال و سرگرمی و فوتبال و ترانه و تصنیف و موسیقی و کارتون و ... نداره رو تماشا کنه آخه؟!!!!

(همه مون میدونیم اگه شبکه هایی ماهواره ای ، خاص تبلیغات وجود داره ، دلیلش استقبال مردم از تبلیغات و پیام بازرگانی نیست . بلکه جذابیت های دیگه است که ... بماند !!!)

به این نوع حمایت از تولید ملی به نظر من میگن: آب در هاون کوبیدن ! 

...

خلاصه خودمون باید به فکر باشیم :

به دست غیر مبادا امیدواری ما ...  نیامدست به جز ما کسی به یاری ما

 

نظرات (۱)

۲۲ تیر ۹۶ ، ۰۱:۵۳ هنوزم دانشجو معلم :)
چه تبلیغاتی هم می کنن آخه!
نصف بیشترش راجع به مواد شوینده و پاک کننده هستش!!!! و البته چقدر هم باورپذیر...
موندم این مامانا با بچه هاشون از کره مریخ اومدن که هرچی اونا کثیف می کنن و خرابکاری بار میارن مامانا هم با لبخند و بدون هیچ سرزنشی شروع به استفاده از اون شوینده می کنن( حالا با کیفیتش کاری ندارم)  و بعله مشکلات حل شد!!!!
 
تو زمینه ی  لوازم دیجیتالی و برقی و صد البته البسه و پوشاک بیشتر باید کار بشه و ما هم باید باور کنیم که حتما لازم نیست مارک خارجی روی تولید ایرانی رو ببینیم تا اعتماد به نفس برا خریدش رو پیدا کنیم! 
پاسخ:
تبلیغاتشون که ... 
از خارجی ها کالاهای بزرگ خونه و آشپزخونه مثل یخچال و ماشین لباسشویی و تلویزیون و ... ایرانی ها هم که همه اش شده شامپو و مواد شوینده، پوشک بچه ، آدامس ، خمیر دندون و ....، و از همه بدتر جدیدا نصف بیشتر تبلیغات شده این مسابقات و سرگرمی های تلفنی! بزنگ تا بخندی ! بزنگ تا جوک و قصه بشنوی ! بزنگ تا تو یه مسابقه ی مسخره شرکت کنی ! بزنگ ... بزنگ ... بزنگ ... انواع شماره ها با پیش شما ه ی 909 ! موندم چه جور آدمی هستن اونایی که زنگ میزنن دقیقه ای 1000 ، 2000 میدن برا این مسخره بازی ها !
چقدر از تبلیغ اون پارکته بدم میاد!!! عصبانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی