سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

دیروز این موقع مصلی تهران بودیم . یه روز خوب با حامیان 

سید ابراهیم رئیسی

...

تا ظهر تو مدرسه بودم و طبیعتا بیشترش رو هم سر پا . از ساعت 4 تا 7 هم که داخل مصلی سر پا بودم (مثلا زودتر رفتیم که داخل مصلی باشیم و جامون خوب باشه ولی زرنگتر از ما خیلی بودن و مجبور شدم تا آخر مراسم بایستم ) این ایستادن غیر از زمان نسبتا طولانی پیاده روی قبل و بعد مراسم بود . مترو هم که اون سیل جمعیت ریخته بود توش جای ایستادن نبود چه برسه به نشستن .شب وقتی رسیدم خونه تنم اینقدر خسته بود که تقریبا بیهوش شدم ولی می ارزید . یه خستگی شیرین ... تا باشه از این خستگی ها ..

...

یَآ أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ‏

 اى کسانى که ایمان آورده ‏اید! اگر خدا را یارى کنید، شما را یارى مى ‏کند و گام‏هایتان را استوار مى‏ سازد.(سوره محمد 7)

پ ن: تیتر قشنگ یکی از خبرگزاری ها : تهران قیام نه ، قیامت کرد

 

۹۶/۰۲/۲۷
سپیدار

رئیسی

نظرات (۱)

آقا شما یقین بدون قدم به قدمی که برداشتی و ثانیه به ثانیه اش ثواب برات نوشته شده.. مجاهدت بوده برای اعتلای کلمه حق.. خدا و امام زمانت ازت راضی باشن.. ان شاالله تو بیمارستان صحرایی خط مقدم جبهه جنگ با اسرائیل در رکاب حضرت مهدی  ببینمت!!:)
پاسخ:
 میگن شتر رو دعوت کردن عروسی گفت من نه بلدم بخونم نه بلدم برقصم . بار کجاست؟؟؟؟
حالا قضیه منه! من نه دکترم نه پرستار .  دل دیدن زخم و خون رو هم ندارم و بعید نیست با دیدن زخم بیهوش بشم .
حالا با این اوضاع من تو بیمارستان صحرایی چه کاری میتونم داشته باشم ؟ غیر از اینکه همون مجروحه باشم؟!!!
...
ولی در کل تا آخرین لحظه که بخوام از خونه دربیام تنبلیم می اومد و دنبال بهونه برا نرفتن می گشتم ... خدا رو شکر که شرمنده نشدم! اگه نمی رفتم حتما حسرتش رو میخوردم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی