سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

من جز تو کس ندارم پنهان و آشکارا

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ب.ظ

پیر ریاضت ما عشق تو بود، یارا

گر تو شکیب داری، طاقت نماند ما را

*

پنهان اگر چه داری چون من هزار مونس

من جز تو کس ندارم پنهان و آشکارا

*

روزی حکایت ما ناگه به گفتن آید

پوشیده چند داریم این درد بی‌دوا را؟

http://gooderion.persiangig.com/Najva/Image/%DA%AF%D9%86%D8%AC%D8%B4%DA%A9%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%AA.jpg

تا کی خَلی درین دل پیوسته خار هجران؟

مُردم ز جورت آخر ، مردم نه سنگ خارا

*

آخر مرا ببینی در پای خویش مرده

کاول ندیده بودم پایان این بلا را

*

باد صبا ندارد پیش تو راه، ورنه

با ناله های خونین بفرستمی صبا را

*

چون اوحدی بنالد، گویی که: صبر می‌کن

مشتاقی و صبوری از حد گذشت یارا

اوحدی مراغه ای

***

پی نوشت کمی بی ربط: موندم اینایی که به امام رضا اسائه ی ادب میکنن چطور آدم[!]هایی هستن؟ همینطور کسانی که برا این جور آدمها کف می زنند پنهان و آشکارا!!!!! 

پ ن1: یعرف الاشیاء باضدادها    اشیا و چیزها و افراد و گروه ها و ... را با دشمنان و اضدادشان بشناسید  ...  و صد البته با دوستان و دوست داشتنی هاشون  هم.

پ ن2: انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم    ان شاء الله

...

بعدا نوشت : ممنون از دوست خوبی که اشتباه نگارشی شعر رو تصحیح کردند .من که سوادم به وزن شعر و این حرفها قد نمیده ولی باور کنید شعر رو درست می خوندم ولی نمی دونم چرا ویرگول ها رو اشتباه گذاشته بودم !!!

۹۶/۰۲/۰۷

نظرات (۲)

چرا مصرع های دوم ابیاتش قشنگ تر بود؟!! دلم براش کباب شد که..
پاسخ:
آره دقیقا! بیشتر مصرعهای دوم خیلی خوشگلن ! اصلا برای همین فقط مصرع دوم ها رو بولد کردم

۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۱۱ مامان معصومه
سلام

روز معلم مبارک باشه  بر خانم معلم عزیزی چون شما
پاسخ:
سلام عزیزم
متشکرم که یاد ما هم بودین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی