سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

شکر خدا همو داریم

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ب.ظ

تیتراژ پایانی برنامه ی محله ی گل و بلبل عمو پورنگ خیلی قشنگه .

من که خیــــــــــــــــــــــــــــــلی دوسِش دارم

جون میده وقتی بچه ها کاردستی درست می کنن یا ... بگذاریم گوش کنن

شکر خدا همو داریم

تو این کوچه ، تو همین محل ، همین خیابون ، همین بغل

خونمونه خونمونه

خونمونه خونمونه

زمین تمیز، پاکه آسمون ، پر از خونه اس تو محلمون

دونه دونه دونه دونه

دونه دونه دونه دونه

شکر خدا همو داریم ، تو دلها شادی میاریم ، آسمون آبی داریم ، روی زمین گل می کاریم

*****

الهی هیچ وقت تو دلامون غم نباشه

به هر کی خوب نگاه کنیم خنده رو لباشه

هم بچه ها هم کاسبا هم پهلوونا

هم آدمای دیگه هم پیر و جوونا

شکر خدا همو داریم ، تو دلها شادی میاریم ، آسمون آبی داریم ، روی زمین گل می کاریم

نظرات (۲)

عزیزم پیک آدینه این هفته نیست؟؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم
برای وبلاگ نتونستم آماده کنم اما برای مدرسه مون چرا!
شما هم بفرمایید:)
این هم لینکش:
http://s3.picofile.com/file/8287232000/3pidmashgh_blog_adine18.pdf.html
سلام عزیز مهربانم
ممنونم
اجرتان با امام مهربانی ها حضرت ابوالحسن الرضا علیه السلام
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم قابلی نداشت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی