سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

بچه ها معلم می شوند

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

از بچه ها خواسته بودم هر کی میخواد معلم کلاسمون بشه و درس ژ رو به جای من تدریس کنه برنامه اش رو بنویسه تا بهترین برنامه رو انتخاب کنم برا تدریس .

با اینکه تقریبا همه شون ابراز علاقه کردن به این کار ولی فقط چند نفر برنامه دادن . دو نفرشون رو انتخاب کردم و از اونجایی که کاری بیشتر از شعر ژ و ترکیب حروف یادشون نیومده بود مجبور شدم یه برنامه ی دقیق بنویسم و بهشون بدم تا دو روز تمرین و شنبه اجرا کنند .

امروز اجراش کردن . هر چند هر دوشون جزو بچه های خیلی ساکت و سایلنت کلاس بودن ولی از پس کار براومدن و ... من که راضی بودم .

پاورپوینت درس ژ رو هم براشون درست کردم که دیگه چیزی کم و کسر نداشته باشن .

یکی از بچه ها فیلمبرداری کرد و چشمای یک نفر رو هم با کمک چسب کشیدیم تا ژاپنی بشه و کمکشون کنه! (الهی! موقع کندن چسب از صورتش اذیت شد!)

اینم کلیپ حرف ژ که عموفیتیله ای ها زحمتش رو کشیدن. قشنگه

http://img1.tebyan.net/big/1392/08/22814220123693222763616811314291057107105.jpg

با سه تا نقطه رو سرم

من از همه تنهاترم

ژ که میگن من هستم

ببین کجا نشستم

...

پ ن1: با درست کردن پاور اُ استثنا و ژ دیدم درست کردن پاورپوینت برا فارسی خیییییییلی راحته! درست کردن پاورپوینت یک نشانه ی فارسی حتی به اندازه ی پاور یک صفحه ی ریاضی هم کار نمی بره !!!! اگه وقت و از اون مهمتر حال داشته باشم و به شرط حیات باید یه فکری براشون بکنم !

پ ن2: فیلم تدریس بچه ها رو بعد از پاک کردن قسمتهای اضافی تو وبلاگ میگذارم . (سعی کردم غیر از صدا (اون هم حداقل) خودم تو فیلمشون نباشم . بعضی جاها مثل پارازیت وارد فیلم شدم که اونا رو بعلاوه ی بعضی پلان!!!هایی که به برداشت دوم کشیده شده رو باید پاک کنم!)

... نمیتونم فیلم رو ویرایش کنـــــــــــــــــمگریهگریه

۹۵/۱۱/۳۰

نظرات (۲)

سلام عزیزم

آفرین 
چقد زیبا
کلاس ما که جا خودم نمی شه داخل کلاس
دیگه از تخته هوشمند و کامپیوتر و....بچه ها و من محرومیم فکرشم نمی کنیم که داشته باشیم
چون آرزوی محالیه
من فیلم های علومو می فرستم کانال تا مامان هاشون بهشون نشون بدن
پاسخ:
سلام
متاسفانه بیشتر مدارس غیر انتفاعی کلاسهای کوچکی دارند که قدرت مانور رو از معلم می گیره . 
به نظر من که امکانات بیشتر مدارس دولتی از خییییییییلی از غیر انتفاعی ها بیشتره!
سلام مجدد
واقعا کلاس ها کوچک هستند اصلا کلاس نبودند اتاق خونه بودند که تغییر کاربری دادند شدند کلاس


پاسخ:
سلام
من هم 6 سال تو همچین مدارسی تدریس کردم . و ک.چکی کلاسها آزاردهنده است . ولی مدارس غیر انتفاعی هم محاسنی دارن که مدارس دولتی ندارن . یکی از مهمترین این محاسن کمبود جمعیت مدرسه است . حُسنی که باعث میشه دوست داشته باشم برگردم غیر انتفاعی یا یه مدرسه ی روستایی کم جمعیت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی