سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

کلماتی که نشانه ی ج دارند

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ب.ظ

بعد از معرفی نشانه ی جـ ج ، از بچه ها خواستم هر کلمه ای که ج داره رو بکشند و بنویسند . نتیجه اش عالی بود :



پ ن: دلم می خواست وقت داشتم (یا حتی همون 5 زنگ قانونی که روی کاغذ هست و تو واقعیت نیست رو می داشتم !!!) تا می تونستم بیشتر به هنر و فعالیت های پرورشی و ... می رسیدم .

*****

اونایی که خیلی بی ادبانه سنگ قانون رو به سینه میزنن و اعلام می کنن این کار غیرقانونیه ، اون کار غیرقانونیه! لطف کنن و بیان همون 5 زنگ قانونی - مصرح در قوانین آ.پ - در روز رو به من بدن که مجبور نباشم به خاطر داشتن فقط و فقط 3 زنگ در روز ، از زنگ هنر و ورزش و ... بچه ها بزنم! بعد بیان درباره ی فعالیت های قانونی و غیرقانونی و وظیفه ی منِ معلم اظهارنظر کنند! ... آیا کسی باورش میشه مسئولین مربوطه ندونن و اطلاع نداشته باشن که تو تهران ، بیشتر مدارس ابتدایی به جای 5 زنگ که در قانون نوشته شده ، 3 زنگ دارند؟

(این پاراگراف مخاطب خاص داره!)

۹۵/۱۱/۱۵

نظرات (۱)

سلام دوست عزیزم خسته نباشید اگر ممکنه  اعداد تم 19 ریاضی به انگلیسی است  لطفا به فارسی تبدیل کنید ممنون میشم اجرتون با امام رضا ارادتمند ارجمند وبلاگ بخوانیم تا بدانیم
تلگرامتون رو ندارم
پاسخ:
سلام عزیزم
تم 19 رو چک کردم مشکلی نداشت و اعداد فارسی بودن . فکر می کنم باید سیستمتون رو چک کنید .
...
تلگرام چی؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی