سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

یک بلیت لطفا!

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱ ب.ظ

نه می‌خواهم به تور ایتالیا و اسپانیا بیفتم‌

نه بادام‌ِ چشمهای چینی‌ها و ژاپنی‌ها را هوس کرده‌ام‌

و نه نسیم دُبی و استانبول به کلّه‌ام زده‌

نه هوس دوبیتی باباطاهر دارم‌

نه منار جنبان دلم را می‌لرزاند

نه مات‌ِ کیشم‌

نه موجی‌ِ خزر

فاتحه‌ی سعدی و حافظ را هم از همین‌جا پست می‌کنم‌

...

خانم‌!

من فقط یک بلیت رفت‌ِ مشهد می‌خواهم‌

حتی‌الامکان بی برگشت‌…

۹۵/۱۱/۱۴
سپیدار

امام رضا

مشهد

نظرات (۲)

ببین یعنی دلم یه زیارت مشهد میخواد. شاهانه. با دل خوش. بی استرس. بی مریض و کشیک و ال و بل.. یعنی خیییییییییییییییییییییییلی خوب و باحال و با آرامش و بی فکر و خیال و بدون نگرانی برای رسیدن به هم کاروانی و ناهار و شام هتل و .. برم با خیال راحت بشینم تو حرم و هرچقددددددددددددددددددددر دلم میخواد زیارت و دعا بخونم.. کجاست این مرغ آمین؟
پاسخ:
آمییییییییین!
شاهانه!!!! با اوصافی که تو برا سفر شاهانه شمردی فهمیدم تموم سفرهای من شاهانه بوده!
منم دلم برا اون گنبد و ضریح و صحن انقلاب وووو تنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگ شده!
منم ببر
(آیکون خیلی غمگین)
پاسخ:
ببین اصلا میتونم برم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی