سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

من ، کتاب، گوشی

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ

بالاخره گوشی جدیدم رسید ! بعله باز هم ایرانی و باز هم GLX. هورا(چه میکنه این اقتصاد مقاومتی! ... چه میکنه این حُبِّ وطن!قلب) گفتیم با این گوشی جدید، اینترنتی یه کتاب بخریم و متبرکش کنیم !نیشخند

با گوشی دنبال یه کتاب می گشتم که اینترنتی بخرمش که رسیدم به سایت پاتوق کتاب فردا ! تو همین گشت و گذار دیدم این سایت یه برنامه یا چه میدونم اپلیکیشن اندرویدی هم داره ! ... خُب الان معلوم نیست من اون برنامه رو دانلود و نصب کردم؟!!!چشمک

بله دیگه ! اون برنامه رو نصب و شروع کردم سرک کشیدن به سوراخ سُنبه های برنامه و گشتن بین تازه های نشر و پیشنهاد کتاب و نویسندگان و ناشران و موضوعات و ... و تو هر بخش هم از هر کتابی خوشم می اومد اون رو به سبد خرید اضافه می کردم ! ... چیه؟ اضافه به سبد کردن نه زحمت داشت نه خرج!نیشخند

بعد از مدتی هم برای تست قابلیت های برنامه ، همینطوری رفتم خرید رو نهایی کردم !بغلالبته بعد از حذف کردن خیلی از کتابها از سبد خرید !

(امروز تماس گرفتن که یه مجموعه کتابی که سفارش داده بودم رو ندارن و بزرگوارانه قبول کردم همونهایی که دارند رو برام بفرستن ... و همین نداشتنِ اون مجموعه یعنی من باز هم به این اپلیکیشن سر می زنم و باز هم کتاب سفارش میدم)

اصولا خرید کردن خیـــــــــــــــــــــــلی خوب و لذت بخشه ... خریدِ هر چینیشخند

ان شاءالله هـــــــــــــــــــــــــــــرکی ، هــــــــــــــــــــــرجا ، هــــــــــــــــــــــر وقت خواست بتونه این لذت رو بچشهلبخند

نظرات (۱)

از گوشی راضی هستی؟ نقاط ضعف و قوتش چیاس؟ من رفتم نمایشگاه گفتن برا فروش نداریم و نمیاریم و اگرم بیاریم قیمتش 700 800.. من یه بار یه چی اینترنتی خریدم دیگه داغ گذاشتم دستم رو. باس ببینم. توش رو برگه هاش رو.. غلط غولوط تو برگه ها نباشه.. بهم نچسبیده باشه.. بعدشم پست خونه ما خیلی بده. همه چی رو بر میگردونه. کلن من خاطره خوبی از خرید اینترنتی و پست ندارم و ترجیحا باس برم خودم بخرم وردارم بیارم خونه. تو راه هم هی به کتابا نوک بزنم و ریزه خواری کنم!! این مزه اش خیلی خوبه..
پاسخ:
از اونجایی که من خیییییییییلی باسلیقه ام ؛)) [و به قول کوزکوی شما خیلی جذاب و شگفت انگیز]در نتیجه ازش راضی ام مثل گوشی قبلیم :)
 تازه قیمتش هم نصف یه گوشی خوب خارجکیه (میدونی که ۵۰۰ خریدم) در نتیجه میتونم یکی دو سال دیگه با ۵۰۰ تومن بعدی یه نوش رو بخرم! و از داشتن گوشی نو لذت ببرم!
 دیگه چه کار کنم؟ کاری که از دست من برا حمایت از اقتصاد مقاومتی برمیاد همینه دیگه ! (به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل / که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم!)
منم عاشق اینم که کتاب رو ببینم و ورق برنم و بخرم امااااااااااااا .... وقتی یاد نمایشگاه و کتابفروشی های راسته انقلاب رفتنم می افتم ترجیح میدم همین اینترنتی بخرم! میدونی که من جون و توان باربری ندارم . اونم کتاب که بی پیر الکی سنگین میشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی