سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

گلدان من

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ

برای فصل گیاهان بچه ها گلدان هاشون رو گذاشتن روی میزشون و شروع کردن به نقاشی از گل و گلدونشون . خییییییلی کارها قشنگ بود .

ببینید چقدر قشنگ شلغم و عدس رو نقاشی کردنقلب

***

به به! شمعدونیماچ

شمعدونی رو چقدر شبیه و دقیق نقاشی کردنقلب

نقاشی چغندر ساناز رو ببینید ! چقدر قشنگ به جزئیات پرداختهقلب

۹۵/۱۰/۰۹

نظرات (۴)

۱۰ دی ۹۵ ، ۰۳:۳۴ دکتر یونس
یه کم از بچه هات تعریف کن!!!! بابا نقاشی نقاشیه دیگه، الکی قربون صدقه شون میری!! واللا من کلاس اول که بودم نمیدونم چرا یه روز بیخودی یه نقاشی کشیدم به چه زیبایی.نمیدونم چرا یه عروس کشیدم که دامنش در حقیقت دامن نبود بلکه بیشمار ستاره بود یعنی دامنش تشکیل شده بود از ستاره هایی بارنگای متفاوت و زیبا .. اونموقع میدونی کشیدن یه ستاره چقدر سخت بود؟ حالا فکر کن من تو کلاسمون اوستای کشیدن ستاره بودم.  منتها فکر کنم معلمم بهم داد 15 یا 14. روم نشد دفترم رو نشون مامان بدم حتی.. اصلا شکست روحی روانی بود برام.. پرسیدم چرا؟ گفت عروس چیه کشیدی؟! شاید میخواست ازین حال و هوا و فضا بیام بیرون یا اصلا واردش نشم.. بعد از اون دیگه هیچوقت چهره آدم رو نکشیدم فقط دو تا گوسفند میکشیدم با یه خونه و درخت سیب و گیلاس و آبشار و ابر و خورشیدو پرنده.. تا سوم راهنمایی با همین ترکیب، بیستِ هنر رفت تو کارنامه.. از عروسی رفتن هم بدم میاد. میدونی که!
پاسخ:
هیچم نقاشی نقاشی نیست ! ببین من نقاشیم یه کم خوبه و نقاشی خیلی از بچه های کلاس اولی رو دیدم برای همین ارزش این نقاشی ها رو بیشتر میدونم ! در ضمن نقاشی تخیلی و از حافظه کشیدن با نقاشی بیجان و با مدل خیلی فرق می کنه ! بعله!
...
عجب نقاشی باحالی بوده اون دوتا گوسفند و بقیه :))
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۲ دکتر یونس
فقط یکبار فکر کنم سوم راهنمایی بود دیگه ازین ترکیب مسخره خسته شدم و یه طوطی رنگارنگ کشیدم! ببین چقدر مسخره بود تمام سالهای مدرسه ، تمام امتحان ثلث هاریال تمام نقاشی های فوق برنامه و کلاسی، من همین ترکیب رو کشیدم. و یادمه این اواخر مثلا یه آسیاب بادی هم به این مجموعه اضافه شد!! مشاور درست حسابی نداشتیم وگرنه حتما باید از خودش میپرسید خوب این بچه چشه؟!!! حالا کنار دستیم اوستای نقاشی و مینیاتور بود و بعد ها شد یه نقاش درست حسابی و نقاش کتاب کودک.. به نظرت من چقدر آسیب دیدم الان؟!!  :)
بازم میگم. نقاشی بچه هات زشته.
پاسخ:
ببین اگه من معلم کلاس اولت بودم الان به جای دکتر ، نقاش بودی  :))    برو خدا رو شکر کن :)
مشاور!!! چه حرفا؟؟؟؟ عزیز دلم ما الانش مشاور نداریم چه برسه به مشاور درست و حسابی !
بی سلیقه اینا زشتن؟!ضربه ای چیزی به سلیقه ت نخورده؟ !! نگو ! اگه میکروب و باکتری و ویروس میکشیدن قشنگ بود؟  :)) 
خخخخخخخخ
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۳ دکتر یونس
آره شاید چون به شاگردات حسودیم میشه! میگم نقاشیشون زشته.. شایدم چون احساس میکنم واقعا خلاقیتی توش نیست و نقاشیهای ما خیلی خلاقانه بود منتها بهمون میدادن 14!!
فقط برو سرچ کن ببین همون میکروبها و ویروسها و بافتهای سرطانی چقدر زیر میکروسکوپ زیبا هستن.. یعنی اینقدر قشنگند اینقدر زیبان که آدم فکر نمیکنه این لامصب سلول سرطانیه و کشنده است.. فقط همون رنال سل کارسینومای کلیه رو سرچ کن. ببین لامصب چقدر خوشگله.. من از آزمایشگاه بافت و میکروب و ویروس و پاتولوژی بالاترین نمره ها رو گرفتم. سه تا گروه باید میشدیم از 11 صبح تا 2بعداز ظهر هرگروه یه ساعت میومد لام هاش رو میدید. من از 11 تا 2.30 با همه گروها میموندم آزمایشگاه تا مسئول آزمایشگاه با فحش بندازدم بیرون. میخواست به سرویس دانشگاه برسه بیچاره.. آخر ترم بچه ها دفتر عملیم رو برگ برگ میکردن از روش میکشیدن . تا دوسال بعد من هنوز دفتر من تو دست و بال سال پایینی ها بود.. میکروسکوپ خیلی دوست دارم
پاسخ:
الحسود لایسود :)
دخترم قرار نبود تو این نقاشی خلاقیت به خرج بدن که ! تو نقاشی از روی مدل، دقت به جزئیات و اجرای رئال مهمه نه خیال و خلاقیت ! بعله عزیزم :))
...
میکروسکوپ ! میخرم برات D:
دیگه معلم اینقدر هنرمند باشه از شاگرداش باید هم انتظاری جز این نداشت! D:
...
هی یادش بخیر! پارسال کلاس روش تدریس فارسی داستان این سیب کوچولو رو واسه هم کلاسی ها هم تعریف کردم و چقدر خوششون اومده بود! فقط حیف که این تلگرام  نمی ذاره کسی بره وبلاگ بخونه! آدرس رو هم که واسشون می نویسی حوصله شون نمی کشه! :((
پاسخ:
سیب کوچولو؟
بله متاسفانه تلگرام و کلا اینترنت و جامعه ی مجازی تنبل مون کرده و دیگه حوصله ی خوندن مطلبی غیر از پی ام رو نداریم . تازه دقت کردی مطالب طولانی تلگرام رو هم کمتر می خونیم ! دیگه به امید خدا داریم یه کوآلای واقعی میشیم ! D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی