سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پیک آدینه 2- 8

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ب.ظ

سلام من به مهدی و        به قلب آسمانی اش

    سلام من به پاکی و       به لطف و مهربانی اش


سلام ایام مبارک ربیع الاولتون مبارک

بعله! پیک 8 هم برای هماهنگی با مناسبتهای هفته ی اول ربیع(شهادت امام حسن عسکریعلیه السلام و آغاز امامت امام زمانعجل الله تعالی فرجه) تغییراتی پیدا کرد!همینطور جدول ارزیابی و سنجش هم بهش اضافه شد.

پیک2-8

هر دانلود 5 صلوات

صلواتها پیشکش به ساحت امام حسن عسکریعلیه السلام

دیروز و فردا خیال است، مقصود آنِ زلال است

امروز را زندگی کن ، امروز همواره عید است

...

امروز را زندگی کن در خلسه ای وحدت انگیز

یکرنگی دلگشایی ، در سرخ و سبز و سپید است

قربان ولیئی


بی ربط :

نوشته بود :

باطنِ زندگیِ خود را با ظاهرِ زندگیِ کسی مقایسه نکن!متفکر

همین! قشنگ بود گفتم با هم لذتش رو ببریمنیشخند

۹۵/۰۹/۱۴

نظرات (۱)

باطنِ زندگی خود را با ظاهر زندگی کسی مقایسه نکن! :)))
شبیه همین جمله رو از آقای قرائتی شنیده بودم:
" از زندگی دیگران عکس نگیرید، فیلم کامل زندگی آنان نزد خداست!"

پاسخ:
چه جمله ی قشنگی! 
یکی از معدود روحانیونی که جلسات و سخنرانیهاشو خیلی دوست دارم و خسته نمیشم از شنیدنشون! معلم مادرزاد! خدا حفظش کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی