سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پیک آدینه 2- 2

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ب.ظ

امسال به خاطر جمعیت زیاد کلاس و تعطیلاتی که مهرماه داشتیم نتونستم به بودجه بندی پارسالم برسم. از طرف دیگه پارسال، زمانِ دادن دومین پیک آدینه به بچه ها مقارن با روز عاشورا بود و امسال ازش میگذره . بنابراین مجبور شدم تغییرات جزئی در ظاهر و محتوای پیک پارسال ایجاد کنم . که حاصل شده این:

پیک آدینه2-2

هر دانلود 5 صلوات

صلواتها پیشکش به ساحت حضرت سیدالشهدا علیه السلام

پ ن:

موج در موج است
ابر در ابر است و مـِه در مـِه
بوی دریا می‌دهد نام تو در ذهنم.

(سیدعلی میرافضلی)

۹۵/۰۷/۲۴
سپیدار

پیک آدینه

نظرات (۱)

سلامممم
خوبی خانمی ؟ خدا قوت !

با تاخیر یک ماهه سال تحصیلیت مبارک ( میدونم که میدونی سرمون امسال به شدت شلوغه و اصلا فرصت خاروندن نداریم )

آخ آخ ! از آمار بالای بچه ها نگو . اگه مثل سنوات قبل بود باز هم مشکل نبود . امسالی ها قراره پدیده بشن یاشایدم مبدل شدن و تشریفات شونو آوردن

میگم هزار الله اکبر خوب جلو رفتی ! من که هنوز نگاره 8 هستم و کلی گلدونه ی مورد دار تو تشخیص صدای اول و آخر

الهی خیر ببینی ننه بابت پیکت . فکر کنم هفته یا هفته بعدترش بتونم استفاده کنم ولی به هر حال تشکرات فراواااااااااااااان . من نمونه کارهای تو رو خیلی دوست دارم . جامع و کامله و یه جورایی سبک فعالیتی و کاری رو بهم نزدیک می بینم

شادی هات موندگار و سربلندیت مستمر
پاسخ:
سلااااااااااااام  کجایی شما؟

سایتت چی شد؟!!!! خیلی دنبالش گشتم . آدرس بده!
...
جمعیت که فاجعه است ! به جای معلمی مبصری می کنیم ! یه مشق دیدن ساده یه زنگم رو می گیره ! اگه بخوام سرمشق هم بدم که دیگه واویلاست و دو زنگم میره و عملا فقط یه زنگ میمونه! آخه با 40 نفر بچه تو یه کلاس میشه به کیفیت آموزش هم فکر کرد؟!

از اون بدتر، طبق برنامه ی هفتگی باید 25 ساعت درسی (زنگ )داشته باشیم ولی عملا 15 ساعت بیشتر نداریم !و ما باید با شعبده بازی 25 ساعت رو تو 15 ساعت بگنجونیم!!!!
...
برای اینکه تا قبل از عید بتونم به حرف عین برسم مجبور شدم نگاره ها رو کمی فشرده درس بدم !
پیکها هم قابل شما رو نداره عزیزم ! راستش بیشتر به خاطر تنبلی خودم تو تصحیح برگه است که مجبور شدم به جای چند تا برگه ی خوب که دوستان و همکاران دیگه نوشتن، یه برگه بنویسم!

دیگه اینکه برای من تشخیص صدای آخر کلمات چندان مهم نیست و بیشتر رو صدای اول تاکید دارم برای همین زیاد نگران نیستم ! اما بچه های مورد دار و دیر آموز چند تایی دارم ! طبیعتا با وجود مشکلاتی مثل کمبود زمان و تراکم بالای کلاس ، بودن چندتا دانش آموز کم کار و خییییییلی ضعیف دیگه قوزه بالاقوزه!

خدا به همه مون صبر بده و توان !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی