سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

تا غدیر ... 9

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ

نهم : مطرح کردن بیعت

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

ای مردمان! من پیام خدا را برایتان آشکار کرده تفهیم نمودم. و این علی است که پس از من شما را آگاه می کند.

اینک شما را می خوانم که پس از پایان خطبه با من و سپس با علی دست دهید تا با او بیعت کرده به امامت او اقرار نمایید.

 بدانید من با خداوند بیعت کرده ام و علی با من پیمان بسته و من اکنون از سوی خدی عزّوجل برای امامت او پیمان می گیرم.

(خدا می فرماید!)«[ی پیامبر ]آنان که با تو بیعت کنند هر آینه با خدا بیعت کرده اند. دست خدا بالای دستان آنان است. و هر کس بیعت شکند، بر زیان خود شکسته، و آن کس که بر پیمان خداوند استوار و باوفا باشد، خداوند به او پاداش بزرگی خواهد داد.

عجب حلوای قندی تو، امیر بی‌گزندی تو

عجب ماه بلندی تو، که گردون را بگردانی

امیر بی گزند - محسن چاوشی

۹۵/۰۶/۲۸
سپیدار

خطبه غدیر

نظرات (۱)

عکس این پست منو یاد اون پست دو سال پیشتون می اندازه: فک کنم تسبیح در کلاس ما بود! یادش بخیر! اون موقع دانشجو بودیم!
تو این یه هفته به این نتیجه رسیدم که معلمی واقعاً سخته!  
الآن کلی حرف نگفته تو این جمله بالایی مستور هستش! 
پاسخ:
"یادش به خیر ...." همه چی به همین زودی میگذره!  "این قافله ی عمر عجب میگذرد "افسوس
...
بله خیییییییییییلی سخت ! کاری که از بیرون بسیار سهل و ساده به نظر میرسه !
معاون مدرسه ی سال قبلمون از دبیرستان اومده بود ابتدایی ، اواسط سال خودش بهم می گفت تو دبیرستان فکر می کرده کار تو ابتدایی راحته ولی الان فهمیده سختی کار و تدریس تو ابتدایی اصلا قابل مقایسه با دبیرستان نیست ! 
"سهل و ممتنع " برازنده ترین توصیف از نظر من برا این کاره ! کاری که آسون به نظر می رسه ولی انجامش سخته !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی