سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

تحقیقات محلی

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ب.ظ

بهم پیام داده که شماره تو دادم به یه بنده خدایی ! بهت زنگ میزنه درباره ی من تحقیق کنه !

فکر می کنم رو مهارت تعریف و تمجید کردن من حساب کرده !

من هم خودم رو آماده کرده بودم تا هر چی از این رفیق میدونم بریزم تو دوری که ...

یادم افتاد: من گوشی ندارم ! تبلت هم جز دقایقی محدود در روز روشن نمیشه ! (اون دقایق محدود هم، خودم همراه تبلت از پریز آویزونم ! )

دیروز که طبق معمول تبلت بعد از چند ساعت بیهوشی برای دقایقی به هوش اومده بود دیدم تو زمان خاموشی یه تماس ناشناس داشتم !

...

داشتم فکر می کردم : اصلا نتایج این تحقیق چقدر معتبره؟!!!

مگه قراره من درباره ی "دوستم" چیزی غیر از خوبی بگم؟! (حالا من یه دوست بدجنسم و راستش رو میگم ! بالاخره باید انتقام اونهمه خوب بودن اعصاب خرد کن رو یه جا ازش بگیرم دیگه ! ولی دوست اسمش روشه " دوست "! نمیاد بدی دوستش رو بگه که !)

مگه این که بخوان از روی دوستاش، دوست ما رو بشناسن که ... بدبخت شد

۹۵/۰۶/۲۷
سپیدار

تحقیق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی