سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

دعای گوشه نشینان بلا بگرداند ...

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

نخیر! این رشته سرِ دراز دارد...

یعنی این عوض کردن مدرسه چنان مساله ی بغرنج و پیچیده ای شده برام و چنان حالم رو گرفته که دیگه به غلط کردن افتادم

میشه برام دعا کنید؟ناراحت

۹۵/۰۶/۰۱
سپیدار

نظرات (۱)

سلام. ببین کدوم مدرسه بچه هاش فقیر ترن برو اونجا..
یه بار که با تاکسی میرفتم درمانگاه، راننده ازم پرسید دوجا ولیمه حاجی دعوتم. هر دو جا دوستامن و موندم کدومو برم؟ یکیش یه تالار بیرونه شهره یکیش فلان تالاره.. داشت محسنات هر تالار و مجلس رو ردیف میکرذ! حالا  زن و بچه هام منتظرن که با هم بریم. من مرددم.  اصلا شما که غریبه ای میگی برم کجا؟ منم گفتم برو اونجایی که طرف فقیر تره. اگر پیغمبر بود اینکارو میکرد! کیف کردی جواب رو! راننده تا برسیم داشت با خودش سنگینی این جمله رو بالا پایین میکرد.. میگفت بعضی وقتا بچه های این دور و زمونه خیلی میفهمن! منو میگفت!
پاسخ:
پس مدرسه ی اول رو باید خط بزنم ! ... آفرین بچه ی این دوره زمونه !
اما موضوع یه کم پیچیده تره و دیگه خیلی به خواستن و نخواستن من ربطی نداره ! برای موندن تو هر کدوم از این سه تا مدرسه دلائل عقلی و اخلاقی هست ! هر کدوم هم محاسن و مشکلاتی دارن که که منحصر به خودشونه!  هر کدوم رو انتخاب کنم دو تای دیگه از دستم دلخور میشن !
 فعلا که به هیچ کدوم از مدیرا زنگ نمیزنم ! منتظرم ببینم خدا چی میخواد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی