سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

یک عمر آمدم به در خانه ات تو نیز 

یکدم به خانه ی من بی خانمان بیا

پ ن:

نازنین تر ز قدت در چمن حُسن نَرُست ...

عادتکُم الاحسان ... سجیّتکُم الکرَم ...

بعداً نوشت:

1- اردیبهشت 94 که با دوستم رفته بودیم مشهد با هم قرار گذاشتیم یه ختم قرآن شروع کنیم با این شرط که فقط تو خود حرم این دور قرآن رو بخونیم . دیروز من تو سفر پنجم و رفیق جان تو سفر ششم ، هر دومون با هم تو حرم، قرآن رو ختم و دور جدید رو شروع کردیم. البته این بار نفر سومی هم به ختم قرآنمون اضافه شد .(کار جالبیه ... دوسِش دارمقلب)

2- دو جا تو حرم هست که خیلی دوسِشون دارم . اولی - که دیگه همه میدونن جایِ مخصوص منه - روضه ی منوره ،حدود 50 سانت ستون انتهای شیشه ی حائل بغل و دومی نشستن روبروی پنجره فولاد طوری که گنبد، قشنگ تو چشمم باشهبغل اصلا خوندن زیارت امام رضا و زیارت جامعه کبیره این دو جا - مخصوصا اولی - یه مزه ی دیگه داره!قلب

اصلا صحن انقلاب ، خودِ خودِ خودِ بهشتهقلب

دیروز بعد نماز صبح یه جای جدید کشف کردم! یه جای دنج تو صحن انقلاب . یه فضای حدود 2-3 متر مربعی! درست روبروی گنبد ، بین 4 تا در ورودی از سمت شیخ طبرسی! جایی که گنبد و پنجره فولاد و سقاخونه همزمان جلوی چشم آدم قرار می گیرن .

دیروز انتهای این فضا ، تنهای تنها مالِ من بود و همون جا قرآنم رو ختم کردمقلب

3 - این بار به دوستی اعتماد کردیم تا برامون هتل رزرو کنه . وحشتناک بد! دور و شلوغ!آخ تا حالا سمت طبرسی نرفته بودم و اگه خدا بخواد دیگه نمیرم!

4- بنابه دلایلی همسفرها دیروز ظهر مشهد رو ترک کردن ولی من موندم تا 10 و خرده ای شب. با اینکه زیارت و حرم این نصفه روز از بقیه برام دلچسب تر بود اما وقتی وارد کوپه قطار شدم از خستگی غش کردم!خواب تا 8 صبح هم جز برای نماز بیدار نشدم!

۹۵/۰۵/۲۵
سپیدار

امام رضا

نظرات (۴)

بابا زیارت قبول! از قم سر از مشهد در آوردی... ببین مادر جون ما چه مهربونه!
پاسخ:
سپاسگزارم!
خیلی یادت بودم!
در مهربونی مادرجونتون که شکی نیست !اما فکر کنم آقاجان من مهربونتره که از یک ماه پیش همه چی درست شده بود ! بعععععله! 
پس حکما نفست حقه و پیش آقا جون خریدار داره که گره کار ما رو شل کرده.. به دعاهات ادامه بده که خیلی محتاج دعای خیرم..
پ ن: اونوقت ما قرار بود همین یکشنبه بریم مشهد که برو بچ کنسل کردن.. توفیقاتمون زیاده!!
پاسخ:
نه جانم ! نفس حق چیه؟ به قول خودت زیارت امام رضا اولویت زندگیمه! مهمترین روز تو تقویم هر سال برام همین روز میلاد امام رضاست.  از ماه ها قبل براش برنامه ریزی می کنم! بقیه ی تقویم رو هم به این نیت چک می کنم که ببینم چه روزایی با شرایطم میخوره که برم پابوس! 
پ ن: حتما یه سفر خاص برات کنار گذاشته که الان کنسلش کرده وگرنه توفیقات شما که زیاده!
یه چیز دیگه اینکه شما گزینه های زیادی پیش رو دارین و این امام به هر دلیلی نشد اون یکی می طلبدتون،  اما من غیر امام رضا کسی رو ندارم! انصاف نیست امام رضا هم راهم نده!
خونده بودم که رفتید قم ! 
ولی خراسان و بی خبر بودم 
 خوشا  به بخت بلندت .... 
پاسخ:
ان شاءالله هر کی هر وقت و هر چه قدر دلش خواست زائر و مهمان این بهشت بشه!
اینجایی که آدرس دادید از حرم ،    یاد یه خاطره انداخت من و ...
 توو صحن آزادی بودم ،   به یه عزیزی زنگ زدم که کجایی تا بیام پیشت ! 
گفت توو صحن عتیقم ، از لاین نخودکی بیا تا ببینمت  

پاسخ:
لاین نخودکی! :))
...
اصلاً یکی از چیزهایی که امام رضا رو استثنایی کرده برا ما اینه بهترین صحن حرم مخصوص ما خانوماست :)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی