سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

منتظرت خواهم ماند

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

خیلی وقت بود اسم "دختر شینا" رو شنیده بودم ولی نمیدونم چرا اصلا دلم نمیخواست بخونمش! ... برای همین هم نخریدمش!

وقتی تیزر تبلیغاتی اش رو که امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی بازی اش کرده بودن دیدم باز هم نخواستم بخونمش ! و شاید دیگه اصلاً نخواستم بخونمش!

شاید فکر می کردم اعصابش رو ندارم ...

تا اینکه اردیبهشت یکی از شاگردام همین کتاب رو بهم هدیه داد!

از اون روز تو کتابخونه ام بود و دو نفر بُرده و خونده و برِش گردونده بودن و من همچنان تصمیم نداشتم بخونمش!

تا امروز صبح ... نمی دونم چرا رفتم طرف کتابخونه و برِش داشتم ...

حکایت عشق بود ... عاشقانه ای تا ابد ناتمام...

بر خلاف کتابهای دیگه که تقریباً دو بار می خونمش (بعد از تموم شدن یه بار دیگه ورق می زنم و مرور می کنم تا قصه و مطلب تو ذهنم ته نشین بشه ) این کتاب رو خوندم و بستمش !

دو صفحه ی آخرش خیلی عجیب بود. خیــــــــــــــــــــــــــلی تلخ و خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی شیرین!

غم و شادی توأم . خیلی دور ، خیلی نزدیک

پ ن1:

وقتی دنبال عکس کتاب می گشتم این مطلب رو دیدم که کسی درباره ی این کتاب نوشته بود :

" در دورانی که دوستت دارم ها تداوم ندارد کتابی منتشر شده است که حکایتی عاشقانه از زندگی یک سردار شهید را بیان می کند، عاشقانه هایی که صبر را به تصویر می کشد و نشان می دهد که زنان این دیار چگونه همپای مردان خود سهامدار انقلاب هستند و چگونه صبر به خرج داده و بار مسئولیت خانواده را یک تنه به دوش کشیده‌‌اند، مشکلاتی که شاید ما نتوانیتم کوچک ترین آن را تحمل کنیم."

پ ن2: کتاب با اسم قشنگ "منتظرت خواهم ماند " به عربی ترجمه شده

پ ن3: کتاب قشنگیه ! ... بخونیدش!

۹۵/۰۴/۱۷
سپیدار

دختر شینا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی