سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

... من از که شکوه کنم؟چون به خود ستم کردم

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ب.ظ

همیشه جای شکایت زخلق بسیار است

ولی برای تو از خود شکایت آوردم

-فاضل نظری-

از: "کتاب"

۹۵/۰۲/۲۴
سپیدار

نظرات (۴)

به به !

استاد فاضل 

من ضدی دارم ....


+راستی  کامنت های قبلی رسید بهتون؟

پاسخ:
بله استاد فاضل !
کتاب جدیدشون هم قشنگه . 
جالبه! این شعری که یک و نیم بیتش رو تو این پست نوشتم با عنوان "ضد" تو کتاب جدیدشون - "کتاب"-  چاپ شده ، خیلی شبیه شعری هست که پشت جلد کتاب "ضد" اومده !
***
من ضدی دارم.
آن قدر فریب کار که آن را
"خود" پنداشته ام.
حالا
من از خود برای تو شکایت آورده ام .
......
+بله 
 خب استاد نظری  تو  همه کتاباشون  همین کارو کرده ...

مثلاً شعری که با عنوان گریه های امپراطورِ ، تو کتاب اقلیت چاپ شده
شعری که با عنوان  اقلیتِ ، توو کتابِ  آن ها  چاپ شده 

و شعری که با عنوان آن هاست ، توو کتاب ضد !

و  نوشته  پشت کتاب ضد  هم  به تبعِ بقیه  کارهاشون   همینجورِ ! و در  مجموعه "کتاب"  نوشته !


پاسخ:
رفتم چک کردم ! خیلی جالب بود ! راستش به این موضوع توجه نکرده بودم !
(کلا  به عنوان شعرها نگاه نمی کردم !)
ممنووووووووووووووووون بابت تذکر! اینقدر برام جالب بود این موضوع که انگار خودم کشفش کردم :))
منتظرم تو کتاب بعدی شون یه شعر با عنوان "کتاب "ببینم  :)

هوف! دیدی سوره مهر چقدر شلوغ بود.. ملت داشتن له میشدن تو صفا.. الان مث معتادا نشستم جام رو پهن کردم وسط کتابا ریزه خواری میکنم!!
پاسخ:
کی اومدی؟!!!!!!!      :o
من درست وسط هفته و تو بدترین ساعت رفته بودم برای همین خیلی شلوغ نبود!
...
من عاشق همین قسمت ریزه خواری ام ! به به! بوی خوب کتاب ! :)
البته امسال نتونستم درست و حسابی نمایشگاه رو بگردم چیزی هم نخریدم؟ :(
روز جمعه! یک روز مونده به روز آخر.. هلاک شدم  از شلوغی.. چه خبر بود بابا؟! خیلی دوست داشتم بیای ولی دیدم خودخواهیه تو اون گرما و جمعیت بکشونمت نمایشگاه! ان شاالله یه وقت خوب، یه جای خوب ، همو میبینیم..
پاسخ:
یعنی تو شلوغترین زمان ممکن اومدی ! خوشحالم که سالم برگشتی  :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی