سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

باز دوباره روز از نو روزی از نو!

مهمونی امام رئوف تموم شد و ما دوباره از بهشت هبوط کردیم به زمین!

خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوب بود!

چند تا اتفاق جالب هم چاشنی این سفر بود :

اول اینکه گوشی همراهم رو تو قطارِ رفت جا گذاشتم! (یعنی الان بگم حافظه ام اندازه ی حافظه ی این ماهی قرمزای عید شده ! توهین به این موجودات بی نوا نیست؟!!) و الان نه تنها گوشی ندارم و باید تا یکی دو ماه با این وضع بسازم!بلکه تمام شماره هام رو هم از دست دادم . و احتمالا بعد از گذشتن این دوره ی زمانی سریال "ببخشید شما؟" تو گوشیم اکران بشه!

دوم دعای کمیل این هفته ی حرم رو که تو صحن جامع رضوی نشسته بودیم، خیلی دوست داشتم! حاج آقایی که  دعا رو خوند ، از تعارف کم کرد و بر مبلغ افزود! یه دعای شُسته رُفته و با حداقل سخنرانی و روضه ی لابلای دعا!(اغلب ذاکرین نمی تونن از این افزودنی های مجاز و غیر مجاز چشم پوشی کنند! و در این مواقع من یا عقب می مونم یا خیلی جلو میرم! ولی این بار دمِش گرم ! کاملا با من هماهنگ بود!)

سوم و مهمتر از همه اینکه یکی از دوستان وبلاگی کامنت گذاشت که من هم الان مشهدم و خواست قرار بذاریم تو حرم هم دیگه رو ببینیم! ... و چنین شد ... خیــــــــــــــــــــــلی حسّ خوبی بود !بغل
لیلا جوووووووووون ! خیلی خوشحال شدم دیدمت!

منتظرم خبرهای خوب بهم بدی

پ ن: 

یه توصیه ی دوستانه:  دوستانی که گذرشون به ایستگاه راه آهن تهران می افته و به هر دلیلی مجبور به گرفتن تاکسی میشن، به هییییییییییییییچ وجه از تاکسی های راه آهن استفاده نکنین! مخصوصا این تاکسیمتردارها که رسماً سرِگردنه ست و گوش می برن! یعنی همون راه 20 -25 دقیقه ای که آژانس های بی انصاف محلمون با 20 تومن می برن این تاکسی ها 50 تومن گرفتن!!! هنوز تو شوکم که اینا چطوری نون می خورن؟!!!

 

۹۵/۰۲/۱۲
سپیدار

امام رضا

مشهد

نظرات (۳)

سلام خانووم معلم سپیدار! رسیدن به خیر :))
با یک روز تأخیر روزتون مباااااارک ! ان شاء الله وجودتون سلامت باشه و کوچولوهای بیش تری (!) بتونن شاگرد شما باشن ؛)

پاسخ:
سلام عزیزم و متشکرم
به نوعی روز شما هم مبارک؛ )
 از طرف من به همکار جانم هم تبریک بگو :)
سلااااام سپیدار عزیزمممم من بیشتر خوشحالم و خیلی ممنون برای اون هدیۀ عزیز و نازنین
پیام دادم برای روز معلم ولی انگار به دستت نرسیده
روزت با تاخیر مبارکککککککککککک
برای دعا هم خیلی خیلی ممنون
پاسخ:
سلااااااااام خانوووووووم :) 
روز شما هم مبارک
از هر کرانه تیر دعا کرده ام روان            باشد کزان میانه یکی کارگر شود 
سلام با تاخیر روزتون مبارک....
زیارتتون هم قبول...
خواستید برید نمایشگاه یه قرار هم با من بذارید!!!!!
خیلی دوست دارم یه ملاقات از نزدیک با شما داشته باشم! (:
شاد باشید و سرفراز...
پاسخ:
سلام عزیزم
روز شما هم مبارک😊
من هم دوست دارم دوستان رو از نزدیک ببینم اما ...
راستش زمان بودنم تو نمایشگاه کتاب خیلی فشرده است و MP3 ! آخه مجبورم ظهر و بعد از تعطیلی مدرسه برم و طبق عادت شخصی که نمی تونم بعد از غروب آفتاب بیرون از خونه باشم و باید زود هم برگردم خونه، فکر نکنم تو نمایشگاه سعادت دیدن شما رو داشته باشم .
ان شاءالله تو یه موقعیت مناسب با هم قرار میذاریم :)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی