سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

مشرق و مغرب ار روم ور سوی آسمان شوم     نیست نشان زندگی تا نرسد نشان تو

پ ن:(صرفا برای اینکه یادم بمونه ... )

باز دلم برا امام رضا تنگ شد! (بگو کی تنگ نیست؟!!! ) و باز امام رضا جان اجازه دادن کمی تو هواشون نفس بکشم!

از 20 اسفند تا دقیقا 26 فروردین ، روزهای خیلی سختی رو گذروندم ! چیزی شبیه مردن ! ... مستأصل شده بودم ! و هیچ کس دلیل اون همه پریشونی رو درک نمی کرد ! ... روزهایی که نمیتونستم نفس بکشم و ... نمی خواستم !  روزهایی که دلم میخواست گریه کنم و زار بزنم و... نمی تونستم !

روزهایی که دلم میخواست یکی بلندم کنه و بگذاره روبروی ضریح آقا!

روزهایی که دوست داشتم یکی دستم رو بگیره و برسونه به دامن خواهر مهربونش تو قم !

اما نشد ...

و من با هر جون کندنی بود اون روزا رو گذروندم ! ... نمیدونم آیا کاری که کردم ، تصمیمی که گرفتم درست بود یا اشتباه ! نمیدونم ... ولی من تمام تلاشم رو کردم که اشتباه نکنم! ... خیلی سعی کردم عاقلانه فکر کنم و عاقلانه تصمیم بگیرم و عاقلانه عمل کنم ... ولی آخرش باز هم اجازه دادم دلم حرف آخر رو بزنه ! ... شرمنده ام خدای مهربونم ، که باز برگشتم سر خونه ی اول! ...

حالا که دو هفته ای هست اوضاع تا حدودی به روال عادی برگشته ، آرامش این روزهام رو (هر چند امید زیادی به دوامش ندارم ) مدیون لطفهای بی حد این خواهر و برادر نازنینم! که اگه خیالشون نبود ،" ما را به سخت جانی خود این گمان نبود!"

...

حالا اومدم برا تشکر ! تشکر برای اینکه هنوز هوامو دارن ! 

ان شاءالله به زودی (بعد از برگشت از مشهد ) تصمیم دارم به زیارت کریمه ی اهل بیت هم برم تا حضورا از الطاف کریمانه شون تشکر کنم !

تشکر کنم که دوباره آرامش رو بهم برگردوندن ! و ازشون بخوام که کاری کنن هیچ وقت پشیمون آنچه تو اون یک ماه گذشت نشم ! ...

فقط خدا کنه برنامه ی همسفرام به هم نخوره !

۹۵/۰۲/۰۹
سپیدار

مشهد

نظرات (۱)

از پدر گر قالب تن یافتیم، از معلم جان روشن یافتیم
روز شما و تمام معلمان گرامی باد @};-
پاسخ:
سلام آقا پارسا
متشکرم که یادتون بود☺
روز مادر و پدربزرگ تون هم مبارک باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی