سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی...

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ب.ظ

مینی شعر (نوروزی)

 

پ ن: 

ای کاش جان بخواهد معشوق جانی ما / تا مدعی بمیرد از جانفشانی ما ...

۹۵/۰۱/۱۵
سپیدار

نظرات (۱)

الان دارم قرآن رو با توجه به حروف و کلمات ربط و ضمائر میخونم. خیلی باحاله. مثلا همین هرگز، و، فقط، به، چنین، لیکن، جز، من، ایشان، او.. کاش شاعر نمیگفت: هرگز به تو دستم نرسد.. چقدر این کلمه بده.. میگفت شاید به تو دستم نرسد. بهتر نبود؟ یه کامنت پرایویت نصفه تو بلاگم بود. تقریبا متوجه شدم چی نوشته بودی. اما حجم کلمات از یک مقداری بیشتر بشه پرشین بلاگ خودش کات میکنه! من برای همه ی اون چیزهایی که نوشتی ارزش قایلم و براش دعا میکنم. خودت به باورهات شک نکن. ان الله یدافع عن الذین آمنوا. همانا......
پاسخ:
اینجوری قرآن خوندن رو دوست دارم ! با یه نگاه خاص!
یه بار یه قرآن خوشگل برداشتم با چندتا ماژیک هایلایت . هر سوره یه رنگ ! هر کلمه ای که معنی شو می فهمیدم رنگ می کردم . در آخر کتابم رنگی رنگی بود و کلی ذوق می کردم که معنی خیلی از حرفها رو حتی شده تحت اللفظی می فهمم! 
"هرگز " ! ... و مرا غصه ی این "هرگز" کشت ...
کاش! ... ولی به نظرم همین "کاش" هم کلمه ی خوبی نیست !  ؛ )
راستش حالا که کمی حالم بهتر شده، و اون روزهای وحشتناک و بحرانی رو  تقریبا پشت سر گذاشتم و عقلم از زیر سایه ی سنگین  احساسم  کمی[!] خارج شده ، به شدت پشیمون شدم از گفتن (نوشتن) !  :(      
ببخش!
نمی دونم ! شاید ، باید "عاقل تر " باشم و "عاقلانه" تر رفتار کنم ! ... تصمیم از روی استیصال شاید بدترین نوع تصمیم باشه !
ممنون از دعاهات خانم دکتر بسیار بسیار عزیزم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی