سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

إِنَّکَ لاَ تُخْلِفُ الْمِیعَاد

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ب.ظ

وَأَوْفُواْ بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کَانَ مَسْؤُولًا -إسرا ۳۴

*****

همه ی کارای خونه تموم شده بود فقط کتابای من رو زمین ولو بودن !کتابخونه های معمولی برا حجم کتابای ما کوچیکن برا همین سفارش ساخت یه کتابخونه تو اندازه های بزرگتر دادیم . 

امروز ، فردا رسیده بود به ظهر 29 اسفند! تازه تماس گرفتن که شیشه هاش آماده نیست! ایراد نداره؟!!! 

: ایراد که داره !ولی می فرمایید چه کار کنیم؟

هیچی دیگه شیشه هاش مونده برا بعد عید !!!

...

با خیاط جماعت هم مشکل دارم! هیچ وقت چیزی که تحویل گرفتم اونی که خواسته بودم نبوده ! پارسال "اردیبهشت" یه پارچه دادم به یه خیاط برام مانتو بدوزه با تصویر مدلی که می خواستم ! ... نشون به این نشون که اواسط "اسفند" نیمه کاره و پر ایراد برام آورد مدرسه و رفت که بیاد ایرادهاش رو رفع کنه ! رفت که رفت و مانتوی ناقص الان داره تو کمد مدرسه برا سال نو خودش رو آماده می کنه !

...

چند وقت پیش قرار بود با یه گروهی اتوبوسی بریم جایی . ساعت 5 صبح حرکت بود و من از ساعت 4ونیم تو محل قرار ایستاده بودم و منتظر تکمیل نفرات ... اتوبوس ساعت 6 و خرده ای حرکت کرد و من فقط حرص خوردم و پشت دستم رو داغ گذاشتم تا جایی که امکان داره تو این برنامه های گروهی شرکت نکنم !

و فکر می کردم که اگه چندبار مثلا اتوبوس سر ساعت حرکت کنه و آدمهای بدقول دچار دردسر بشند ، یاد میگیرن که به ساعت احترام بگذارن ! 

...

بچه های مدرسه غیرانتفاعی سرویسی بودن و بعضی راننده ها به جای اینکه 12و ربع جلوی مدرسه باشند ساعت یک می اومدن و مدیرو معاون تا یک می موندن تا بچه رو راهی کنن (و گاهی من  که می موندم تا با دوستم که معاون مدرسه بود بریم خونه) و من ناراحت می شدم که این چه وضعیه؟!! ... اگه من بودم به حساب راننده سرویس بدقول ، آژانس می گرفتم و بچه رو می فرستادم خونشون تا درس عبرتی بشه برا آیندگان! (همچین آدم بدجنسی هستم من )

...

امان از بدقولی ... امان از آدمهای بدقول !

چقدر ما خوش قولا اذیت میشیم از دست این آدمهای بدقول !

***

چرا تأخیر و بدقولی باکلاسی شده؟!!!!!

 

۹۵/۰۱/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی