سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

معجزه ...

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۳۰ ب.ظ

خدایا این بار من منتظر معجزه ات هستم....

میدانم معجزه هایت ادامه دارد...

میدانم نزدیکی...

میدانم هستی...

پس معجزه ات را این بار نشانم بده که بی تابم...

******

فقط معجزه !

فکر می کنم باید با نقد" یه کار خوب" برم پای معامله با خدا ! معامله ی پایاپای برا گرفتن "معجزه" ! معامله ی این نقد رو بگیر اون معجزه رو نشونم بده ! اما هر چی فکر می کنم چیز دندون گیری پیدا نمی کنم ! چیزی که بشه به جای بهای اون "معجزه" پرداخت کرد!

*****

حال اون پیرزنی رو دارم که با یه کلاف یا چندتا تخم مرغ رفته بود برا خرید "یوسف"!

... حتی اون کلاف یا تخم مرغ رو هم ندارم ! دستم خالیه خالیه! ... فقر مطلق ! ... "پس من چگونه گویم کاین درد را دوا کن؟؟؟!!!"

1- مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد ...

2- مجال من همین باشد که پنهان عشق او ورزم ...

3- وصال آن لب شیرین به خسروان دادند... "مرا" نصیب همین بس که کوهکن "باشم" 

۹۵/۰۱/۰۵
سپیدار