سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

دریا ...

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵ ب.ظ

دریا! اگر آغوش گرمت بسته باشد

این رود سرکش را که از طغیان بگیرد؟

سید محمدامین حسینی

این هم حاصل زمانی که کار مهمی داری و حالِ انجامش رو نداری ...

♠.♠.♠.♠.♠.♠.♠.♠.♠.♠.♠.♠.♠.♠.

پ ن: گاه دردِ نگفتن و نرفتنِ راه ها و حرفهایی که باید گفته و رفته میشدند ، از دردِ گفتن و رفتنِ راه ها و حرفهایی که نباید گفته و رفته میشدند بیشتره! ... گاهی واقعا خیلی زود دیر میشه!

پ ن:

چه نماز باشد آن را که تو در خیال باشی

تو صنم نمی گذاری که مرا نماز باشد ...

تصنیف اسیر- محمد معتمدی

۹۴/۱۲/۱۴
سپیدار

نظرات (۲)

سلام !
چقدر مطلب نو !!! بعد  از کلی وقت اومدم اینجا :D

خانم معلم ، خیلی وقته کتاب معرفی نکردید ها ! دم عید بی زحمت ی کتابی معرفی کنید بخونیم حداقل :D
( دو سه تا کتاب نصفه هم مونده رو دستم این درسها که نمیذارن آخه :( )
پاسخ:
سلام
بله متاسفانه خیلی وقته کتابی که دوستش داشته باشم و بخوام به دیگران پیشنهادش بدم نخوندم ! اون هایی هم که خوندم خیلی نپسندیدم !
احتمالا با کتابخانه تکانی دم عید چندتا کتاب خوب برا معرفی پیدا کنم !
البته به احتمال زیاد خودم تو تعطیلات "دن آرام" رو بخونم!
...
درسها واجب ترن ، بدون شک !
خانوم معلم ! این شعرا واقعا عالین. کتاب خوب که زیاده.. تو چه زمینه ای میخواید؟.. اومدی قم خیابون ارم ،دم حرم، سوره مهر کتابفروشی زده.
پاسخ:
کتاب خوب میخواهیم تو هر زمینه ای :)))
...
خیلی سال پیش هنرمندان و نویسنده ها و ... برا عید دو سه تا کتاب معرفی می کردن و من با توجه به این که چقدر طرف و سلیقه اش رو قبول دارم سعی می کردم کتاب پیشنهادی رو بخونم !
اما حالا مثل اینکه یا اونا هم کتاب نمی خونن یا کسی ازشون نمی پرسه !
خلاصه بی زحمت شما یه چند تایی معرفی کن ببینیم کدوم رو نخوندیم! :)
...
به احتمال زیاد قم اومدن من موند برا اواخر بهار ... :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی