سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

مگر کبوتر آواره جا نمی خواهد؟

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ب.ظ
مریض آمده اما شفا نمی خواهد
قسم به جان شما جز شما نمی خواهد
 
برای پیش تو بودن بهانه‌ ای کافی‌ست
بهشت لطف کریمان بها نمی خواهد
 
دلیل ناله‌ ی ما یک نگاه محبوب است
وگرنه درد غلامان دوا نمی خواهد
 
فقیر آمدم و دلشکسته پرسیدم:
مگر که شاه خراسان گدا نمی خواهد؟...
 

همین قدر که غباری بر آستان باشد

رواست حاجت عاشق، دعا نمی خواهد
 
ببین به گوشه‌ ی صحنت پناه آوردم
مگر کبوتر آواره جا نمی خواهد؟
 
تو آشنای خدایی، کدام رهگذری
در این جهان غریب آشنا نمی خواهد؟
 
نگفته است، حیا کرده شاعرت آقا
نگفته است، نه اینکه عبا نمی خواهد

قاسم صرافان

http://dl.aviny.com/Album/mazhabi/ahlbeit/reza/kamel/28.jpg

پ ن: قرار بود فردا شب مسافر باشم . مسافر سفر زیارت امام رئوف علیه السلام ، که مشکلی برای مادر یکی از دوستان همسفرمون پیش اومد و ... سفر کنسل شد !

ان شاءالله خیری تو این کنسل شدن باشه و حال مادر دوستم هر چه زودتر خوب بشه ! 

ولی ...

حالم بد شد ... خیلی ... حس طلب نشدن دارم !

☆★☆★☆★☆★☆

بعدا نوشت: ما دوباره رفتنی شدیم

اوایل هفته ی بعد ان شاءالله فایلهایی رو که باید ، آپلود می کنم . 

۹۴/۱۰/۲۲
سپیدار

امام رضا

نظرات (۳)

سلام خانوم جان!
خوووووووش به حالتون! دل منم زیارت امام رضا جان رو می خواد! (از همون آیکن های گریه که اون بالا گذاشتین به میزان n تا!)
نمی دونم امکانش هست که کامنتم رو بخونین یانه، ولی اگه خوندین سلام ما رو هم به آقا برسونید! :)))))
نماز صبح تو مسجد گوهرشاد رو هم از دست ندید... عااااالیه :)
......
فک کنم این طوری قشنگ تر هم شد! این که یه بار سفرتون کنسل شد و دوباره جور شد رو می گم! من که این مدلیش رو بیشتر دوست دارم تا همه چی طبق برنامه پیش بره! D:
پاسخ:
سلام
تو مشهد که آنلاین نبودم و کامنتتون رو بعد از برگشت خوندم... البته یاد دوستان بودیم !  :)
به نظرم اومد مسجد گوهرشاد هنوز باز نشده ! هننننننننننننوز در حال تعمیر بودن ! 
...
آره خیلی خوب بود دوباره جور شدنش ! راستش با یکی حرفم شده بود و وقتی کنسل شد فکر کردم آهش منو گرفته ! وقتی جور شدم خیالم راحت شد و گفتم ... حقش بود :))))))
سلاااام!
رسیدن بخیر و زیارت قبول!
ای بابا! شما چه زود برگشتین!
هنوز در حال تعمیره!؟ دفعه آخر که مشهد بودیم بسته بود گفتم دیگه تا الآن باید درست شده باشه:( چقدر من این مسجد رو دوست دارم! راستش اولین خاطره ای که از بچگی هام از حرم امام رضا تو خاطرم مونده همین مسجدِ گوهرشاده!
...
به خاطر خودمم که شده و تا اونجایی که امکان داره سعی می کنم زیاد با کسی بگو مگو نکنم! آخه بعدش باید بشینم حرف های خودم و اون فرد رو یکی یکی تجزیه و تحلیل کنم، این طوری اعصاب خودم رو خورد می کنم! :( البته یه جاهایی باید حرفتو صراحتاً بگی.
پاسخ:
سلام
راستش من این مسجد رو از بیرون بیشتر دوسش دارم ! هر وقت هم مشهد میرم بیشتر وقتم رو تو صحن انقلاب و روضه ی منوره میگذرونم ! 
...
والا من هم اصلا از بحث خوشم نمیاد ولی کاملا ناجوانمردانه مجبورم کردن از خودم دفاع کنم !!!   :(
سلام
زیارت قبول همکار عزیز
خوش به سعادتتون.ما رو هم دعا می کردید به اضافه شاگردامون رو!!!!!! (:
نگید حقش بود!! گناه داره!!!!
سپاس از وب عالیتون.خسته نباشید
پاسخ:
سلام عزیز
ممنون  ان شاءالله زیارت امام رئوف زود به زود قسمت همه مون بشه !
...
ولی خدایی حقش بود ! ...   ؛ )
...
الحمدلله که مطالب این وب مورد استفاده ی دوستان قرار می گیره !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی