سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت فصل17 ریاضی اول دبستان

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ق.ظ
سلـــــــــــــــــــــــام
ایام به کام ان شاءالله
این هم فصل 17 برای دوستانی که تصمیم دارن تا قبل از عید کتاب رو ببوسن و بگذارن کنار
من که خودم هنوز فصل 12 ریاضی ام و به خاطر تعطیلی های ناخواسته یه فصل از برنامه ام عقبم !
  پاورپوینت فصل 17 ریاضی اول دبستان :
پاورپوینت فصل17ریاضی اول دبستان

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها به نیت سلامتی آقا جانمون

پ ن:

یاد تو
پشت پنجره نشست
مثل یک کبوتر سفید
با صدای در
پر زد و پرید

حامد محقق

نظرات (۲)

سلام منصوره جان
چطوری خانمی ؟
خدا قوت

« یاد تو
پشن پنجره نشست
مثل یک کبوتر سفید
پر گشود و آمد و
توی خانه دلم لمید »
:))))))))))))))


پاسخ:
سلام
آخی ! چقدر شعری که نوشتین شبیه شعریه که تو پست گذاشتم ! ممنون
...
راستی ! من "منصوره" نیستم عزیزم ! :)
وبلاگ منصوره خانم ارجمند (که تو مشهد جان ما هم تشریف دارن ) و متأسفانه با ما نسبتی هم ندارن ! "بخوانیم تا بدانیم" هست . تو پیوندهای ما هم هستن   ؛ )

کارتون عالیه. خدا خیر دنیا و آخرت را نصیبتون کنه که به اشتراک گذاشتید بدون چشم داشت مادی.

پاسخ:
سلام
ممنون از انرژی مثبتی که میدین:-) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی