سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

لطف آنچه تو اندیشی ، حکم آنچه تو فرمایی ...

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ

گفتی به غمم بنشین ، یا از سر جان برخیز         فرمان برمت جانا بنشینم و برخیزم

مینی شعر (199)

من از تو دوری نتوانم ، نتوانم ...

پ ن: تصویب شد ! ... من سعدی رو از همه ی شاعرا بیشتر دوست می دارم ! (البته همراه حافظ! )

۹۴/۱۰/۱۰
سپیدار

نظرات (۴)

گر بی تو بود  جنت - بر کنگره ننشینم 
ور  با تو بود  دوزخ -  در سلسله آویزم 

مجنون رخ لیلی  چون  قیسِ بنی عامر
فرهاد لبِ شیرین   چون خسروِ  پرویزم 

پاسخ:
سلام 
اتفاقا بیت اولی که نوشتین رو هم دوست داشتم بنویسم که منصرف شدم . ممنون که شما نوشتین
می گم یه وخت جناب خواجه حافظ شیرازی دلخور نشن که اسمشون داخل پارانتز آورده شده؟!! ؛)
می تونست این طوری هم باشه: من حافظ رو از همه شاعرا بیش تر دوست دارم! البته همراه سعدی! 
پاسخ:
می تونست ... ولی نشد !؛))
خداییش سعدی خییییییییییییلی ماهه! اصلا یه چیز دیگه است ! 
شیرینی غزلیات سعدی چیزی از شعرای حافظ کم نداره ! حالا باقی آثارش به کنار که من عاشق گلستانش هم هستم !
۱۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۳ پــارسـا
سلام  !
کلی ایام خجسته این بین ک من نبودم بود همگی مبارک باشه
 !
سعدی محشره ! چیزی بیشتر نمیتونم بگم آخه !
غرض از این نظر هم این بود اطلاع بدم اون تحقیقه بودش که نشسته بودم کلیات سعدی رو خوندم واسش ها ( خاطرتون هس ؟! :D ) خلاصه اون رو یه گزیده ایش که ب جای همه ی کلیات سعدی فقط گلستان و بوستانه رو گذاشتم وبم . ولی خب نه اینکه براش شب بیداری ها کشیدم همینطوری ی جا نذاشتمش :D
اگه خواستید بخونیدش بی زحمت هر موقع وقت داشتین ی کامنت حاوی ایمیلتون بذارید من سریع رمزش رو ارسال می کنم !

پاسخ:
سلام آقا پارسا !
امتحانا خوب بود دیگه ان شاءالله؟ :)
عیدهای گذشته و آینده ی شما هم مبارک باشه .
"محشر" صفت خوب و کاملیه ! منظور رو میرسونه ! ... مگه میشه خاطرم نباشه؟! ... چَشم ! اولین فرصتی که وقتم خالی بود و می تونستم با فراغ بال مطالعه کنم ، ان شاءالله خدمت میرسم !
...
البته ما هم یک بار اومدیم کلاس بگذاریم و رو بعضی مطالب وبلاگمون رمز بگذاریم که ... دوستان شاکی شدن و ما پشیمان!  :))
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۲ پــارسـا
سلام :D
الان ک وسط امتحاناییم ببینیم چی میشه حالا تا اخرش :D
تشکر. همچنین @};-

والا هرچی با خودم کلنجار رفتم حیفم اومد حاصل این همه کارمو ی جا بزارم نت ! خب کلی زحمت کشیده بودم :))
 
پاسخ:
سلام
امیدوارم امتحاناتون به خیر بگذره !
درباره رمز گذاشتن : 
من صد در صد حق رو به شما میدم ! اصولا هر چیزی که برا به دست آوردنش زحمت بکشیم در نظرمون ارزشمندتر از چیزهاییه که بدون زحمت به دست میاریم ! حتی اگه اون زحمت فقط پرسیدن رمز باشه !
:)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی