سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

انار فصل ندارد هر وقت تو بخندی می شکفد

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

سهمِ باد و باران‌ند؛
برگ و شاخه‌های خشک
!
آبرویِ پاییزند؛
این انارهایِ سُرخ!

محمد مهدوی‏ اشرف

اینم عکسی که شب یلدا گرفتم ! فقط یه کم مثلاً هنریش کردم!

اینم عکس اصلی:

دیگه اینکه کُرسی گذاشته بودیم!!! خیـــــــــــــــــــــــــــــلی حسّ قشنگی داره!

...

تازه دیشب فهمیدم به غیر از چندتا از انگشتام، از بقیه شون هر کدوم یه هنر میریزه!

...

با این شعر سهراب هم مشکل دارم:

من اناری را می کنم دانه

به دل می گویم

- خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

که چی بشه؟!!! به نظرم اونوقت دیگه دنیا اصــــــــــــــــــــــــــــــلاً جای قابل تحملی نبود! و ... آدمها تنهاتر از الان و همیشه بودن!

"ممنون خدای ستّار من"

۹۴/۱۰/۰۱
سپیدار

انار

یلدا

نظرات (۲)

:)
سلام خانم معلم سپیدار!
عیدتون مبارک!
دلمون همین الآن و به صورت یهویی از این قرمز خوشگلایِ تویِ کاسه خواست! :)))))
....
از اونجایی ایام شیرین امتحانات نزدیک شده و طبیعتاً کوه تکالیف و درس ها هم مرتفع تر شده! شدیداً با هرچی دانش آموز و دانشجو جماعت هست ابراز همدردی می کنم! مقش تلگرامی! ای بابا! چه کاریه آخه! D:
...
دلم به حال بچه های امروزی می سوزه! برف درست و حسابی هم نمی بینن آخه! :(  خدایا برف برسون، اونم از همون ورژن قدیمی هاش که بچگی های ما می بارید! :)))
...
راستی خانوم جان! همکارتون سلام می رسونن و گفتن که بهتون بگم: " به خاطر پیک های آدینه واقعاً ممنون! :) "
پاسخ:
سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــام همکار بعد از این خودم!  :))
آخی! من که تموم 365 روز سال دلم یهویی از این قرمز خوشگلای تو کاسه میخواد! ؛)
...
نگووووووووووو! اینقدر خوبه این مخش تلگرامی که هر چی بگم کم گفتم ! تااااازه نمیدونی وقتی عکس بچه های خوب و کوشا رو تو گروه کلاس میذارم ماماناشون چه ذوقی می کنن!  :))
...
اتفاقا دلت برای بچه های  امروزی نسوزه ! نسلهای گذشته بیشتر مستحق دلسوزی هستن ! ... چرا؟
آخه بچه های امروزی که اصلا برف ندیدن که بدونن چه لذتی داره ! این ماییم که میدونیم برف یعنی چی و برا همین بیشتر دلمون تنگش میشه! ... بعععععله!
...
الهی آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!   :))
...
عرض ادب و احترام به همکار جانِ خودم !
قابل نداره عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم! (یعنی الان در محذوریت اخلاقی قرار گرفتم که هر طور شده پیکها رو - حتی شده یه هفته در میون - برسونم ! :)))))))     )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی