سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

... ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۰ ب.ظ

   به رغم مدعیانی که منع عشق کنند         جمال چهره ی تو حجت موجه ماست

          اگر به زلف دراز تو دست ما نرسد          گناه بخت پریشان و دست کوته ماست

بوسیدن روی ماه سهم من از عاشقی ست

پ ن:

...چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون؟

۹۴/۰۹/۱۵
سپیدار

نظرات (۲)

۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۳ کلبه الفبا
عاشق این طبع شاعریت هستم دوست جونی انرژژژژژژژژی
پاسخ:
از بس که خوش سلیقه ای    ؛)
 :))))))))))
شدم مشتاق عشق  اما؛ بقول خواجه شیراز
ندانستم که این دریا   چه موجِ خون فشان دارد

**
داوود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی