سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

درس و موسیقی

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

سه تا شعر و موسیقی خوب پیدا کردم برای تدریس نشانه ی (ایـ) و فصل جانوران علوم .نمیدونم این دو تا درس رو تدریس کردین یا نه !(من که اواسط هفته ی پیش رو بهشون میرسم!) امیدوارم به کارِتون بیاد.

1- شعر قشنگ "زیبا زیبا زیبایی ای ایران /میهن خوب مایی ای ایران"

2 - آهنگ "چپ چپ چپ چپ راست راست راست / ایران ایران وطن ماست" که من خیــــــــــــــــلی دوسِش دارم!

3- شعر " حیوانات رنگارنگ" درباره ی حرکت جانوران حیوونا رنگارنگن اما همه قشنگن / بعضی ها چاق و تنبل بعضی هاشون زرنگن /بعضی هاشون میدوَن بعضی هاشون می پرن ...

در هر حال:

هر دانلود پنج صلوات

------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن:

خوش به حال بوته ی یاسی که در ایوان توست
می تواند هر زمان دلتنگ شد بویت کند
علیرضا بدیع
بعدا نوشت: موقع تدریس این درس همه ی بچه ها پرچم آورده بودن من هم یه پرچم بزرگ داشتم . وقتی این دو تا شعر رو براشون پخش کردم هرکاری دلشون خواست انجام دادن . وسط کلاس بالا و پایین پریدن و رو میزا رفتن و داد زدن ! جالبه که زیبا زیبایی ای ایران رو بیشتر دوست داشتن !

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی