سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت فصل12 ریاضی اول دبستان

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ب.ظ
سلام
عزاداریهاتون قبول ان شاءالله
 پاورپوینت فصل 12 ریاضی اول دبستان :
پاورپوینت فصل12ریاضی اول دبستان

هر دانلود پنج صلوات

پیشکش به ساحت حضرت اباعبدلله علیه السّلام

پ ن: 

در هجوم تشنگی در زیر خورشید تموز...

پای در زنجیر خاک تفته می نالد گون:

"روزها را می کنم پیمانه با آمد شدن"

غوک نیزاران لای و لوش می گوید جواب:

"چند و چند این تشنگی؟خود را رها کن همچو من

پیش نه گامی و جامی نوش و کوته کن سخن"

بوته ی خشک گوَن در پاسخش گوید خموش

پای در زنجیر خوشتر تا که دست اندر لجن

دکتر شفیعی کدکنی
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این هم یه جور ترجمه است از "هیهات من الذله" حضرت اباعبدلله علیه السّلام

نظرات (۱)

سلااااااااااااااااااااااااااام احوالتون.....امیدوارم در پناه حق پایدار و پیروز باشید....و باز هم امیدوارم به ارزوی نابتون برسین....واقعا زیبا و روان می نویسید استفاده کردم...
پاسخ:
سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام عزیز :)
الحمدلله ! و ممنون از لطف شما
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی