سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

آویشن اندوه

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

یک بوته ی آویشن

روییده روی دامنِ من

من : کوه

این بوته آویشن : اندوه

دستی

اندوه را باید بچیند

انگشت هایی

این برگهای کوچک غم را ببیند

این کوه اما دور

این بوته اما سخت و مغرور ...

............................................................

از کتاب " من بیابان ، همسرم باد " : عرفان نظر آهاری - انتشارات نور و نار

نظرات (۱)

۲۱ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۹ لیلا توکلی
دوست عزیزم سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه و برقرار باشید
بلاگ یک قابلیت خیلی عالی داره در قسمت وبلاگهایی که دنبال می کنم. هر وقت مطلب جدیدی می ذارین به راحتی می تونم خبردار بشم و بهتون سر بزنم
پاسخ:
سلام عزیز
بله بلاگ قابلیت عالی زیاد داره .
 ولی من بیشتر دوست دارم هر وقت میام تو نت به وبلاگهایی که دوست دارم سر بزنم و از بودن مطلب جدید غافلگیر و خوشحال بشم و از اینکه چیزی ننوشتن چندتا بد و بیراه نثارشون کنم !D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی