سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

ساده و زیبا بنویسیم

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ب.ظ

این مطلب هم از بقایای سپیدمشق بلاگفاست که پارسال در چنین روزهایی تو وبلاگ گذاشتم و حالا دوباره ....

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

نوشتن زیبای نشانه ی "م" معمولا برای بچه های کلاس اول ، کمی مشکل است .

برای اینکه بچه ها هم زیبا و درست بنویسند و حتی الامکان شبیه خط نستعلیق(عروس خطوط اسلامی و ایرانی) ، سعی می کنم تا جایی که امکان دارد نشانه های فارسی را ساده کنم .

از اونجایی که خودم از نتیجه ی این ساده کردن و ساده نوشتن راضی ام ، اینجا میگذارم شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاید مورد استفاده ی عزیزی قرار بگیره.

هر دانلود پنج صلوات

پ ن: هر چند در برابر دوستان و همکاران خوش نویسم، مصداق بارز ضرب المثل" زیره به کرمان بردن " است ولی امیدوارم سهمی اندک در خط خوش نسل آینده داشته باشد.

نکته: توجه داشته باشیم که در (مـــ غیر آخر) از بالای نقطه خط اتصال رو می کشیم و در (م آخر) از زیر نقطه!

_______________________

پ ن: 

از ما به طوطیان رها از قفس سلام

۹۴/۰۸/۱۷

نظرات (۴)

اینم دانلود نمی شه!!! (امکانات موجود روی کلمه امتحان کردم! همین طوری الکی! )

البته فایل پارسالی رو دارم، می خواستم ببینم فرقی کرده یا همونه؟

خانووم جان! اون جمله: "درِ آدینه ها رو تخته کنم!" الکی بود دیگه؟! مگه نه؟! 
پاسخ:
چشمام از خستگی باز نمیشد ، این کامنتت باعث شد پاشم لپ تاپ رو روشن کنم و فایل رو دوباره آپلود کنم!!!    :))))
در ضمن با فایل پارسالی هیــــــــــــــــــــــــــــــــچ فرقی نداره که هیچ بلکم خودشه!
...
خیلی الکیِ الکی هم نبود ! از اونجایی که چند تا پیک نیمه آماده بیشتر ندارم ؛ پیکای دبستان نمونه بهونه ی خوبیه برا درست نکردن بقیه! (یه ضرب المثل شیرین فارسی داریم که میگه :
تنبل نرو تو سایه ، سایه خودش می آیه!

حالا هم که سایه خودش اومده!  D:حذف فرمت متنحذف فرمت متن
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۸ کلبه الفبا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ** ***** ** *** *** ****** ***** ** ** **** **** *** *** ** *** ***** ********* *** ****** ** *******
پاسخ:
سلام
شرمنده ! دچار سانسور شدی عزیزم :))
...
تا خدا چی بخواد!

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۲:۰۶ کلبه الفبا
باشه اشکالی نداره شماهم مارو سانسور کن اما پیک تو قطع نکن
پاسخ:
سلام عزیزم
کاملاً مشخص بود برای چی دچار ممیزی شدی ! مگه نه؟!!!   ؛)  
اگه نه! بگو تا خصوصی بهت بگم! :)
...
سعی می کنم ! اما قول نمیدم!   D:
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۹ کلبه الفبا
دیگه ای کی یوم در این حد هست
پاسخ:
خواهر زیر دیپلم صحبت کن ما هم متوجه بشیم ! هر چی این کامنت شما رو بیشتر نگاه می کنم بیشتر از خودم ناامید میشم ! 😉
ای کی یوم چی چی هست؟ در کدوم حد؟
...
ممنون بابت شماره !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی