سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

متن املا و روانخوانی د ، م

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ

سال گذشته متن هایی می گذاشتم تو وبلاگ به عنوان متن املا و روانخوانی . از اونجایی که این متن ها رو ما تو کلاس می چسبوندیم به دفتر کار ، پشت برگه ی متن های روانخوانی سفید بود تا بچه ها اونجا بریده های روزنامه بچسبونن.

اما تجربه ی پارسال و زیاد شدن بچه های امسال کلاس ، دیدم دیگه وقت نمی کنم برا همه ی بچه ها شکل نشانه ی خوانده شده رو بکشم برا نقاشی! بنابراین نقاشی با حروف رو بردم پشت روانخوانی ها به همراه جدول ترکیب اون نشانه، املا تصویری ترکیبها و همینطور شعر مربوط به هر نشانه !

فعلا این متن روانخوانی نشانه های "د" و "م" رو داشته باشین تا بعد ! اگه نظر یا پیشنهادی هم برا بهتر شدنش دارین زودتر بگین که اگه تونستم تو بعدی ها اِعمال کنم!

متن املا و روانخوانی نشانه های (د) و (م)

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

متن املا و روانخوانی د ، م

هر دانلود پنج صلوات

یک عمر دویدند و به جایی نرسیدند

آنان که به دستت نسپردند عنان را

نظرات (۳)

حقیقتی تشویق کننده تر از این سراغ ندارم که انسان با تلاش آگاهانه و منظم می تواند زندگی خود را متعادل سازد.((هنری تورئو))
سلام خانم معلم فعال
از دیدن کارهای شما بسیار لذت می برم و ازشون استفاده می کنم
می خواستم ببینم پاور های تم های ریاضی نسبت به پارسال عوض شدند یا همون پارسالی ها هستند
اگه تغییر دارند دوباره دانلود کنم
بهترین ها رو براتون آرزو دارم
التماس دعا

پاسخ:
سلام مهتاب جان
همون ها هستن ، تغییرات مهمی که باعث بشه دوباره دانلود کنید روشون انجام نشده!
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی