سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

من و جدا شدن از کوی تو خدا نکند

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

لابد شما هم شنیدین یا دیدین که زیارت امام رضا علیه السلام رو صفی کردن!

نمیدونم . احتمالا خیلی ها خوشحال شدن! اصلا تصور اینکه دیگه اون فشار و جیغ و داد! شرم آور رو نبینیم و نشنویم خوبه! اما...

من ناراحتم ! خـــــــــــــــــــــــــــــــیلی ناراحت!

وقتی چند وقت پیش مامان اینا از مشهد برگشتن و گفتن زیرزمین رو میله گذاشتن و زیارت صفی شده، یهو دلم ریخت ! نکنه بالا رو هم ...

...

من که خیلی اهل جلو رفتن و دست زدن به ضریح نبودم . تنها دلخوشیم ایستادن یه گوشه ، کنار شیشه ی حائل، زیر قبّه و روضه منوره و زیارت نامه خوندن بود که اونم ...

اصلا فکرشم حالم رو بد می کنه که ساعتها (مثل تصویر زیر) صف وایستم و بدون ایستادن مقابل آقاجانم و زیارت جامعه کبیره خوندن، برم دست بکشم به ضریح و بیام بیرون !

پ ن: احساس کسی رو دارم که خونه اش رو ازش گرفتن ! یه جور حسّ بی پناهی ...

من جای خودم رو میخوام ...

تصویر بزرگ و با کیفیت پست ثابت سپید مشق

http://photo.aqr.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=ad2892d4-19cd-4f7c-9709-0228d553a2eb

http://photo.aqr.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=ad2892d4-19cd-4f7c-9709-0228d553a2eb

۹۴/۰۸/۱۰
سپیدار

نظرات (۱)

سلام خانوم جان!
اول اینو بگم که همکارتون بهم سفارش کردن که حتماً حتماً سلام و عرض ادب و ارادتشون را خدمتتون ابلاغ نمایم و بابت همه ی تلاش های دوست داشتنی و قشنگ تون برا بچه ها، ازتون تشکر کنم، زیااااااااااااااااااااد!  :))))
دوم اینکه من دچار تناقض شدم!
مگه  آدم  می تونه کنار شیشه حائل، تو روضه منوره بایسته و زیارت نامه بخونه! اونم از نوع جامعه! مگه میشه؟ مگه داریم؟! منظورم اینکه تراکم جمعیت اجازه نمی ده آخه!!! اونوخت چه جوریاست که شما می تونین؟!
...
زیارت جامعه رو من معمولاً بعد نماز صبح، اونم تو زیرزمین حرم  آقا می خونم! خوندن جامعه بعد از نماز صبح یه چیز دیگه است :)
....................
یعنی خوش به حال فرشته هایی که شیفت کاری شون افتاده حرم امام رضا جان! یعنی آدم حظ می کنه که موقع ورود به حرم از فرشته های آقاجان هم اذن  ورود می خواد :)  ؛)

پاسخ:
عرض ارادت مجدد به همکار جان قبل و بعد!
اصلا مزه زیارت جامعه خوندن(اونم از نوع کبیره!) فقط اونجاست! راستش زیارت خود حضرت رضا علیه السلام رو هم همونجا می خوندم ! خــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی کِیف داره اونجاهایی از زیارت که امام رضای نازنین رو موردخطاب قرار میدی ، سرِت رو بلند کنی و به ضریح خوشگلش نگاه کنی!...... دلم خواست !  :(
زیارت نامه که جای خود داره ! خیلی وقت ها نماز زیارت رو هم اونجا می خوندم ! خیلی راحت! آخه اونجایی ها معمولا قصد جلو رفتن ندارن و ثابت می ایستن !
البته زمان فشردگی زیاد ، از نماز زیارت فاکتور می گرفتم!
(به خاطر همین مدل نماز و زیارتنامه خوندنِ که از صفی شدن زیارت ناراحتم!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی