سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

ملجأ

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۵ ب.ظ

السّلام علیک یا علی بن موسی الرّضا

ضریح مطهر علی بن موسی الرضا(ع)

خاک پاک حرمت ، سرمه ی چشمان من است

۹۴/۰۸/۱۰

نظرات (۱۰)

۱۰ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۴ کلبه الفبا
دل می بره این تصویر
پاسخ:
بهترین جای حرم همین جاست!!!
...
و فکر کن با میله هایی که گذاشتن دیگه اینطوری ساده و خودمونی نیست !

۱۱ آبان ۹۴ ، ۰۷:۲۹ سلیمانی / یاس نخبه
کبوتر می گفت
عاشق آسمان است ...
اما همیشه
روی سنگفرش تو می نشست ...
مگر آسمانی تر از شما هم پیدا می شود ؟
سلاممم
آسمان هشتم ...

پاسخ:
بسته هر کس جایی از جغرافیا دل را و من
بسته ام سمت شمال شرق ایران بیشتر!
...
مادر یکی از شاگردای پارسالم امروز رفت مشهد . منتظرم برگرده قشنگ برام توضیح بده ببینم دقیقا چه تغییراتی به وجود آوردن!! 

۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۹ کلاس کوچولو
سلام خدا قوت همکار پرتلاش روزگار خوش.
پاسخ:
سلام عزیزم
روز و روزگارت خوش 
۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۱ اولی های راور
سلام همکار محترم.
ازراهنمایی شما بابت پیداکردن وبلاگ قبلی ممنونم .خیلی حالم گرفته شدوقتی نتوانستم تمام صفحات وبلاگ قبلی ام را ببینم هرکارکردم نشد،شما چه طور همه ی صفحات وب خود را نگاه کردید(البته وبلاگ قبلی که داشتید)
پاسخ:
سلام
من هم نتونستم همه ی مطالب قبلی رو ببینم . حداقل چند روز اول هر ماه تو آرشیو نیست .
همینی هم که هست غنیمته دیگه از خیر بقیه گذشتم . شما هم بگذرید !
 آنچه نپاید دلبستگی را نشاید !
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۵ همکار مقطع دیگه
سلامیعنی یه چیز بگم نخندید😳😩.من نمیدونم تو چه حس و حالی این صفحه  رو سیو کرده بودم تو گوشیم.بعد هر از چندی چک می کردم و ناراحت می شدم همکار پرتلاشی مثل شما چرا ادامه نمیده دیگه😦
هیچی دیگه الان خودم نمیدونم دقیقا چه قیافه ای به خودم بگیرم با این هوش  و حواسم😨😆😆😆😃😂😃😂😃😂
پاسخ:
سلااااام😊
به به ! میگم چرا نیستین؟ نگو ما رو فریز شده ذخیره کردین ! 😉
البته چیزی از دست ندادین ! راستش من هم دیگه از تاب و تب وبلاگ نویسی افتادم و دیگه خیلی حوصله ی آپ کردنش رو هم ندارم !
 نمیدونم ! شاید اگه این متن های املا و پاورها نبود- که بالاخره چند نفری ازشون استفاده می کنند - حداقل چند ماهی کرکره ی سپید مشق رو پایین می کشیدم ! ...
تکراری بودن حرفها و مطالبش داره خسته ام می کنه ! ... باید طرحی نو دراندازم !😊
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۰ چشم به راهم ...
ای حرمت ملجا درماندگان ...............
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۸ همکار مقطع دیگه
سلام.خوبید همکار عزیز.متوجه این حستون درمورد وب نویسی هستم.
تشریف ببرید تو حوزه نشر و کتاب و تولید محتوا و..😉
پاسخ:
سلام😊
غیر از اینکه اون حوزه برای از ما بهترووونه😉 من تنبل تر از این حرفها هستم !😄
***
خود به خود پیدا شد😊
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۰ کلاس کوچولو

سلام سپیدار جان

عید مشهد میروید؟ میشود من را دعا کنید ... :((

راستی شما سید هم بودید نه؟ خیلی التماس دعا

پاسخ:
سلام عزیزم
نه متاسفانه توفیق زیارت ندارم . انشاءالله آخر فروردین
"سید " هم ، نه! متأسفانه  :(((  کاش بودم !


سلام 
طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق 
تعطیلات شروع شده و حتما استراحت می کنید. این ماه بهترین ماه هست. احساس می کنم تو این ماه با برنامه عمل می کنم. نمی دونم ، شاید فقط نظر من باشه. وقت بیشتری دارم که به خودم برسم.
واقعا این ماه رو دوست دارم.
التماس دعا.
پاسخ:
سلام عزیزم
تعطیلات شروع شده دعا بفرمایید بعد از استراحت بتونم کارهای نیمه کاره ی گذشته رو کامل کنم که در حالت عادی احتمالا امکانش نباشه. انشاءالله قابل باشیم دعاتون می کنیم . شما هم تو این ماه عزیز ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارین لطفا . خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی محتاج دعاهاتون هستیم
:-)

سلام همکارگرامی، من عضو کانال ایتاتون شدم. یه پیام بفرستید تا برای ضبط فیلم از صفحه لپ تاپ راهنمایی تون کنم. شعبانی

پاسخ:
سلام 
ممنونم بابت راهنمایی و کمک ارزشمندتون:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی